zwafra Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Het viel mij vandaag op dat bij hogere snelheid (140 +km/uur)en tegenwind, dat het open glazen dak veel windgeruis maakt en hoewel het helemaal gesloten was leek het wind te "lekken"..net of de rijwind het iets open drukte .. Hebben meer mensen dit probleem.. Quote
marbe2220 Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 bij deze snelheid is het bij mij t zelfde Quote
bigwade Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Je zit wel met je koker direct onder het glasdak. Bij een normaal dak zit daar spul en een hemeltje tussen. De wrijving van lucht en het glasdak zul je dus altijd meer horen dan een gewoon dak. Gewoon 90 rijden en je bent er vanaf Quote
Smart Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Ik heb geen problemen met mijn panoramadak op de Venga, ook niet bij een snelheid van 140 km/uur. Zelfs niet i.c.m. een dakkoffer die de wind onder het dak geleidt. Quote
zwafra Posted September 13, 2010 Author Posted September 13, 2010 Je zit wel met je koker direct onder het glasdak.Bij een normaal dak zit daar spul en een hemeltje tussen. De wrijving van lucht en het glasdak zul je dus altijd meer horen dan een gewoon dak. Gewoon 90 rijden en je bent er vanaf Het windgeruis van het dak zelf valt wel mee ,maar met tegenwind wordt het dak iets opengedrukt en dan hoor je het "doorlekken "... misschien kan er iets aan afgesteld worden . Quote
bigwade Posted September 13, 2010 Posted September 13, 2010 Doorlekkend windgeruis bij glazen daken. Houston we have a problem........ Da's een hele nieuwe Ben benieuwd naar de reacties van andere Sportageglasdakrijders (scrabblepunten?) Quote
Recommended Posts