dikkie Geplaatst 17 September, 2010 Geplaatst 17 September, 2010 Mijn ceed sw wordt geregeld bezocht door een marter, het beestje eet mijn hele isolatiemateriaal van de aircoleiding op. Wie weet wat je hieraan kan doen. Quote
EC Performance parts Geplaatst 17 September, 2010 Geplaatst 17 September, 2010 Wat je kunt doen is een draadstalenmat onder de auto te leggen. Het schijnt dat de beestjes daar niet zo graag overheen lopen. Verder zijn er geloof ik ook nog marter werende alarmen te krijgen. Quote
wim dullens Geplaatst 17 September, 2010 Geplaatst 17 September, 2010 wij zijn in het bezit van een picanto en een sorento en heb na het eerste bezoek van de marter wc blokjes aan de leidingen onder de motorkap gehangen. Quote
Smart Geplaatst 19 September, 2010 Geplaatst 19 September, 2010 Bij www.conrad.nl hebben ze van alles tegen marters. Zie: http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/zcop_nl3/~flNlc3Npb249UDkwX05MX0IyQzpDX0FHQVRFMTM6MDAwMS4wMGEzLmRmZDYzZTRkJn5odHRwX2NvbnRlbnRfY2hhcnNldD1pc28tODg1OS0xJn5TdGF0ZT00MDA4ODI2ODMw====?~template=PCAT_AREA_S_BROWSE&mfhelp=&p_selected_area=%24ROOT&p_selected_area_fh=&perform_special_action=&glb_user_js=Y&shop=NL2&vgl_artikel_in_index=&product_show_id=&p_page_to_display=DirektSearch&~cookies=1&zhmmh_lfo=&zhmmh_area_kz=&s_haupt_kategorie=&p_searchstring=marter&p_searchstring_artnr=&p_searchstring_manufac_artnr=&p_search_category=alle&fh_directcall=&r3_matn=&insert_kz=&gvlon=&area_s_url=&brand=&amount=&new_item_quantity=&area_url=&direkt_aufriss_area=&p_countdown=&p_80=&p_80_category=&p_80_article=&p_next_template_after_login=&mindestbestellwert=&login=&password=&bpemail=&bpid=&url=&show_wk=&use_search=3&p_back_template=&template=&kat_save=&updatestr=&vgl_artikel_in_vgl=&titel=&darsteller=®isseur=&anbieter=&genre=&fsk=&jahr=&jahr2=&dvd_error=X&dvd_empty_error=X&dvd_year_error=&call_dvd=&kna_news=&p_status_scenario=&documentselector=&aktiv=&gewinnspiel=&p_load_area=$ROOT&p_artikelbilder_mode=&p_sortopt=&page=&p_catalog_max_results=20 Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.