KiaVenga12 Geplaatst 30 September, 2010 Geplaatst 30 September, 2010 Ik heb gisteren heel keurig een speciale Ipod-kabel van Kia-Motors ontvangen. Dus aan het werk. Maar ik had het al hier en daar op internet vernomen dat die aansluiting niet helemaal werkt zoals het zou moeten. Vooropgezet, het werkt. Maar een probleem is het scrollen van mappen. Dat doet het audiosysteem met gebruik van de Ipod niet. Ook niet met de knop list. Je bent verplicht door alle nummers heen te scrollen totdat je je gezocht muzieknummer of album hebt gevonden. Ik weet niet of Kia ergens een update voor de software van het audiosysteem heeft, maar dat zou wel handig zijn. Verder gebruik ik een miniformaat USB-stick. Dat werkt wel. Quote
bigwade Geplaatst 30 September, 2010 Geplaatst 30 September, 2010 http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=3766 Quote
KiaVenga12 Geplaatst 3 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 3 Oktober, 2010 Na de gebruiksaanwijzing eens goed te hebben gelezen moet ik mijn gemopper terugnemen. Het scrollen gaat met de meest rechtse druktoets onder het draaiwiel. Die pijl dus. Daar scroll je mee door de diverse onderdelen, playlist, albumm, artiest enz. Dus werkt de ipod in de Kiavenga als een Ipod! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.