brammolenaar Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Ik wil een vaste tomtom houder monteren in mijn venga. Weet iemand waar deze te krijgen? Quote
Henk.W Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Kijk eens bij halfords, die hebben veel op dat gebied. Quote
brammolenaar Posted October 2, 2010 Author Posted October 2, 2010 Ben ik al geweest. Zij hebben niets op dat gebied. Quote
Remko .me Posted October 2, 2010 Posted October 2, 2010 Ik heb al verschillende posts gemaakt over een brodit proclip in de venga... werkt perfect. Quote
Fireman Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Bij Tom-Tom kun je plakschijven kopen voor nog geen 10 euro. Werkt goed, ik zelf heb deze links van de consol geplakt op een vlak stukje. Het laadsnoer naar beneden en achter de stuurkolom naar de middenconsol voor in de 12 volt aansluiting daar. Quote
KiaVenga12 Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 (edited) Precies! Hetzelfde gedaan en hij zit bij mij links van het stuur als een huis. Bediening wel even omgezet naar linkshandig, dat werkt net iets gemakkelijker. Wel even likken aan de zuignap! Edited October 14, 2010 by KiaVenga12 Quote
Rio-man Posted October 6, 2010 Posted October 6, 2010 Brodit Proclip, de enige mooie oplossing vind ik.. Quote
Recommended Posts