Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

accesoires gemonteerd

Aanbevolen Berichten

Geplaatst
zijn dit al de nieuwe stootstrips? ik heb ze erbij mij op zitten en dan gaat de voordeur niet open als de achterdeur open is. (de stootstrip stoot met de inham tegen de voordeur) waardoor deze wel open gaat maar niet gemakkelijk.

Er is een terugroep actie gepland. Maar onderdeel was nog niet leverbaar. Zouden vlgs mijn dealer in week 38 uitgeleverd gaan worden. vandaar de vraag.

Is een fout van de dealer. Is ook gebeurd bij mijn vorige sportage. De rubbers van het achterprortier worden dan net iets te veel naar voren geplakt waardoor idd bij geopend achterportier het voorportier en net tegen aan botst. Toen opgelost door de rubbers op het achterportier met een scherp stanleymes schuin weg te snijden (was verder niets van te zien) waardoor het probleem was opgelost. Wel even laten doen door de dealer. Je stanleymes zal maar uitschieten.....

Geplaatst (aangepast)
zijn dit al de nieuwe stootstrips? ik heb ze erbij mij op zitten en dan gaat de voordeur niet open als de achterdeur open is. (de stootstrip stoot met de inham tegen de voordeur) waardoor deze wel open gaat maar niet gemakkelijk.

Er is een terugroep actie gepland. Maar onderdeel was nog niet leverbaar. Zouden vlgs mijn dealer in week 38 uitgeleverd gaan worden. vandaar de vraag.

Klopt, dit zijn de nieuwe.

Dus je kan naar je dealer terug.

Geert Jan

aangepast door geertjandekker
Geplaatst (aangepast)

bedankt zo zie je maar dat na lang wachten je voor een nieuwe kia toch de goede accesoires kunt kopen.

Ik bel hun effe niet want moet veel te veel zelf achter de dingen aan mailen of bellen omdat de administraie bij KIA nl niet klopt

aangepast door wilcot

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...