Jump to content

accesoires gemonteerd

xxxx

Recommended Posts

Ronald, aangezien ik ook serieuze interesse heb in deze stootlijstenset, hieronder een foto meteen in jouw kleur auto met de stootlijsten.

Ze kosten bij Aldor Automotive: http://www.aldorautomotive.com/component/option,com_virtuemart/page,shop.browse/category_id,409/Itemid,29/

1. € 66,38 (incl. btw) matzwart (excl. transport)

2. € 194,05 (incl. btw) in kleur gespoten (excl. transport)

Daarnaast hebben ze ook nog voor de Venga een achterbumper beschermer, kosten: € 100,48 (incl. btw/excl. transport). Zij leveren ook aan Kia NL en Kia dealers, alleen met andere consumentenprijzen......!

StootlijstensetzijdeurenVenga.jpg

AchterbumperbeschermingVenga.jpg

Als vormgever doet me zoiets pijn. Autovormgevers zijn druk doende een mooi model te bedenken en dan gaan wat rubberfabrikanten tegen alle belijning in een stootrubber aanbrengen.

Als het al op die deuren moet dan liever iets zoals bijgaand.

attachment.php?attachmentid=1956&stc=1&d=1286292788

Edited by KiaVenga12

Als vormgever doet me zoiets pijn. Autovormgevers zijn druk doende een mooi model te bedenken en dan gaan wat rubberfabrikanten tegen alle belijning in een stootrubber aanbrengen.

Er lopen onder en boven schuine lijnen en dan deze lijnen niet volgen met de rubbers is inderdaad erg jammer.

Niet erg functioneel wanneer je deze lijnen gaat volgen, vind je wel? Op de foto zijn ze tenminste nuttig, oftewel vorm volgt functie......:wink:

Edited by Smart

attachment.php?attachmentid=1956&stc=1&d=1286292788

Jouw bericht laat geen foto of tekening zien, maar een rood kruisje!

Nou daar staat toch echt een foto!...????

Heb je in je explorer iets UIT gezet misschien.

Zijn er meer leden die mijn foto niet zien?

Dan is er hier iets mis. Al zie ik aan de titel van de afbeelding dat hij wel op de site staat.

Ik zal trouwens voor alle zekerheid even op de oprit kijken of die DAAR ook nog staat...

Edited by KiaVenga12

Nog even een andere poging om jullie ook van beeld te voorzien:

Bericht:

attachment.php?attachmentid=1960&stc=1&d=1286316203

post-3786-1297853258,53_thumb.jpg

Nou, ik weet niet of die stootstrip doet, wat ie moet doen. Maar dan maken ze zo'n strip maar dat ie dat wel doet.

Ik vraag me trouwens af of zo'n stootstrips echt wat doen en dan bedoel ik niet alleen de Kia.

De golven, heuvels en dalen in de hedendaagse autovormgeving belemmeren al vaak in principe dat ze werken.

Maar als je zo'n strip koopt kun je ter plekke toch wel zien of het in een andere stand ook werkt.

Lijkt me heel simpel om vanuit het breedste deel van de deur rubber strips te monteren.

Dat dat er lelijk uit gaat zien vanwege vormgeving auto is simpelweg dus een ontwerpfout.

Dat een auto ontwerper kennelijk nooit parkeert op een IKEA parkeerplaats om dit soort dingen te onderzoeken geeft aan dat hij "niet geschikt" is of klanten laat opdraaien voor het hufter gedrag van soccer mums e.a.

Keuzes, lastig.

Ik parkeer mijn auto altijd ver weg en het liefst op een dubbele plek bij boodschappen oid.

Mee eens! Ik parkeer ook altijd ver weg en probeer hem dan zo ruim mogelijk te zetten. Helaas moet ik soms ook noodgedwongen gebruikmaken van parkeergarages in grote steden. Dan wordt het wat lastiger.

Hoe dan ook, je bent en blijft afhankelijk van anderen.

zijn dit al de nieuwe stootstrips? ik heb ze erbij mij op zitten en dan gaat de voordeur niet open als de achterdeur open is. (de stootstrip stoot met de inham tegen de voordeur) waardoor deze wel open gaat maar niet gemakkelijk.

Er is een terugroep actie gepland. Maar onderdeel was nog niet leverbaar. Zouden vlgs mijn dealer in week 38 uitgeleverd gaan worden. vandaar de vraag.