Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Kia verkoopcijfers 2010 t/m sept.

KIAVERKOOPCIJFERS.jpg

bron: http://tinyurl.com/3azemht

Picanto doet 33,68% van de aantallen..

Soul en Venga vallen tegen, had ik meer van verwacht, zie ze ook amper rijden.

Die Sportage wordt de nieuwe kiloknaller, da's helder.

Begrijp nu ook de prijsverhoging van 2000 euri van aug. :wink:

Geplaatst

Hier in Nijmegen heb ik toch al enkele Venga's en Souls zien rijden. Ook de Rio is in grote getale aanwezig. Picanto zie ik hier ook geregeld, alsmede de Sportage en Sorento. Maar goed, nu noem ik bijna alle types op.. Of heb ik nou zo'n Kia Minded oog dat ze me steeds weer opvallen?

Geplaatst

In het midden van het land sterft het van de Picanto's en Sportages (vorig type) en menig Sorento. (vorig type)

De Soul is een opvallende auto en heb ik hier sinds januari <10x gezien.

Venga's idem (die van Smart wel 2x gezien en dat is echt een fraaie, haha!, bleven er 8 over..)

De ceed valt een beetje weg als onopvallende auto en spot ik zelden, behalve als ik zo'n kek coup

Geplaatst
Venga's idem (die van Smart wel 2x gezien en dat is echt een fraaie, haha!, bleven er 8 over..)

Dank u, ik voel mij vereerd!

Geplaatst (aangepast)

Als ik dan lees:

'De andere MPV’s in deze klasse zijn bijvoorbeeld de VW Golf Plus, Honda Jazz, Opel Meriva, Renault Modus en de Citro

aangepast door KiaVenga12

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...