Cootje Geplaatst 7 Oktober, 2010 Geplaatst 7 Oktober, 2010 Hallo Kia rijders Ik ben Marco ik ben 47 en heb 5 weken geleden een Kia Ceed Sporty Wagon besteld in een 1.6 benzine uitvoering met een sport pakket en een navigatie pakket erbij in de kleur Silver machine ik heb een proefrit gemaakt en die beviel erg goed volgens de dealer (Tinholt Velserbroek) heeft de auto 8 weken levertijd ik kijk er dus erg naar uit dat ik gebeld wordt dat de auto binnen is:razz: Grt Marco Quote
Jantje.2 Geplaatst 7 Oktober, 2010 Geplaatst 7 Oktober, 2010 Welkom bij DE club van nederland en alvast veel plezier gewenst met de aanstaande auto Quote
Smart Geplaatst 7 Oktober, 2010 Geplaatst 7 Oktober, 2010 Welkom op het forum Marcootje! Veel lees- en postplezier toegewenst. Quote
bigwade Geplaatst 7 Oktober, 2010 Geplaatst 7 Oktober, 2010 (aangepast) Welkom hier ! 8 slapeloze weken, haha! 7 Oktober, 2010 aangepast door bigwade Quote
Smart Geplaatst 7 Oktober, 2010 Geplaatst 7 Oktober, 2010 w.b. navi zoek even op dit forum of lees dithttp://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5248 Niet leuk als welkom........ Quote
Peterrrrr Geplaatst 7 Oktober, 2010 Geplaatst 7 Oktober, 2010 (aangepast) WELKOM ! Ben erg benieuwd naar je uitvoering dus heel graag foto's !!! (heb deze nml. nog niet in het echt gezien, slecht he ! ) 8 Oktober, 2010 aangepast door Peterrrrr Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.