Jump to content

Demontage buitenspiegel

Peter1379

Recommended Posts

Omdat het elektrische in- en uitklapmechanisme van mijn rechter buitenspiegel niet meer helemaal lekker functioneert wil ik eigenlijk even aan de binnenkant kijken. Ik weet alleen niet hoe de buitenspiegel gedemonteerd moet worden. Voordat ik nu de deurbekleding los haal dus even een vraag of iemand kan vertellen hoe ik een spiegel demonteer. Het gaat om een model 2005 Sorento.

Bvd.

Peter,

Kijk eens op www.kiatechinfo.com en daar staat wat je zoekt; duidelijk uitgelegd inclusief figuren.

Ga naar 'Service Info', kies je model, Body (Interior and Exterior), Exterior, Mirror, Repair procedures.

Succes ermee.

Alex

Edited by Alex

Het is jammer dat de Venga niet op deze site staat

Let er op de genoemde site wel op dat dit om de amerikaanse modellen gaat en dat er altijd een (kleine) afwijking in kan zitten.

Dit is de reden dat de Venga er niet op staat en de Shuma er Spectra heet ;)

Zou het overigens heel netjes vinden als Kia dit voor Europa ook online zou zetten.

• 2 months later...
Peter,

Kijk eens op www.kiatechinfo.com en daar staat wat je zoekt; duidelijk uitgelegd inclusief figuren.

Ga naar 'Service Info', kies je model, Body (Interior and Exterior), Exterior, Mirror, Repair procedures.

Succes ermee.

Alex

Hallo Alex,

Ik zie nu pas je berichtje en mijn dank daarvoor. Dit was inderdaad wat ik zocht en ik zie nu dat het geen nut heeft om de binnenkant van de deur los te maken.

Handige site :)