daffymol Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 hoi, ik ben binnenkort eigenaar van een picanto. mijn eerste kia, ik weet nog niet wat ik er van moet verwachten maar ik ben benieuwd. volgens mij maken ze tegenwoordig geen slechte auto's meer. het betreft een oranje picanto uit 2005 met op de teller 18.000 km. abs cv zonde ab. airbags elk. ramen voor airco toerenteller. en volgens mij nog meer, ik weet het allemaal niet meer. dinsdag is in ieder geval, de dag van de waarheid en mag ik me gullukig wanen in de werled van de picanto ( ik heb er veel zin in ). gr. davy Quote
Woeper Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Gefeliciteerd met de aanschaf van een Kia Picanto en welkom op deze clubsite / forum , plaats eens foto's van je Kia picanto als je hem heb, verder wensen je heel veel rijplezier. Quote
El-Rio-Grande Posted October 16, 2010 Posted October 16, 2010 Hoi Davy, Gefeliciteerd met de aankoop en welkom op het forum. Ik hoop dat je v Quote
daffymol Posted October 16, 2010 Author Posted October 16, 2010 Gefeliciteerd met de aanschaf van een Kia Picanto en welkom op deze clubsite / forum , plaats eens foto's van je Kia picanto als je hem heb, verder wensen je heel veel rijplezier. zal ik zeker doen, dat is altijd het eerste wat ik doe ( foto's maken ) davy Quote
jos16 Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 Welkom en fijne en veilige kilometers met je Kia. Quote
antonief Posted October 17, 2010 Posted October 17, 2010 Van harte welkom en veel rijplezier met je Picanto. Quote
Recommended Posts