jos16 Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Het viel mij op dat ik na gereden te hebben een randje beslagen koplampglas heb, bij de richtingaanwijzer is het glas ook wat beslagen. Is dit normaal? Quote
KIASOULAP Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 ik kan me herinneren dat er in het instructieboekje iets over staat. Precies wat weet ik niet, maar het ging over een klein beetje condensvorming in de lampenkappen. Persoonlijk heb ik dat nog niet meegemaakt of gezien. Anders toch even bij de dealers langs, je hebt immers nog steeds garantie... suc7:razz: Quote
Woeper Posted October 19, 2010 Posted October 19, 2010 Dit schijnt te gebeuren bij wisseling van warm naar koud / koud naar warm en vochtig weer, zelf hadden wij vooral bij onze Peugeot's, ze zeggen dat het heel normaal is omdat het "glas" van kunststof is en niet meer van glas, dat hebben wij ons laten wijs maken , het wordt natuurlijk anders als er er goudvissen in kan gaan houden , wat natuurlijk niet de bedoeling is . Quote
jos16 Posted October 20, 2010 Author Posted October 20, 2010 Het staat inderdaad in het instructieboekje. Ik heb het gevonden. Ik heb Honda's gehad en die hadden het ook een beetje. Ik hou het gewoon in de gaten en anders een keer langs de dealer om te vragen. Quote
Leon Posted October 20, 2010 Posted October 20, 2010 Dit is idd een verschijnsel waar meerdere merken last van hebben. Vroeger met glas had je dat niet, met de kunststof lampglazen zie je dit meer. Een beetje aan de randen is niet erg en het moet ook snel weer wegtrekken als bijv de zon er op staat. Teveel is niet goed natuurlijk, omdat het ook het lichtbeeld verstoort als het in de hele lamp zit. Quote
Recommended Posts