Jump to content

Recommended Posts

Guest Gerard K
Posted

Het is overigens wel bijzonder waar men de info vandaan haalt. Als het bijvoorbeeld echt consumenten informatie is dan verwacht je toch bij de jaarlijkse uitgave van de consumentengids auto special dat men daar toch ook die gegevens heeft of gebruikt. Maar ik zat gisteren de 2011 gids hierover door te spitten, maar daar komt dan de hele Sportage (zowel het oude en nieuwe model) niet in voor. Dit geldt dan voor alle onderwerpen in dat blad (bv auto-mankementen, testauto's van A tot Z, nieuwkomers 2010 - 2011). Niks, nada, njente.

Guest Gerard K
Posted

"" Komt die auto van ons, helemaal onderaan, goed weg ""

Ja, we houden 'm nog maar even.....

Posted
Het is overigens wel bijzonder waar men de info vandaan haalt. Als het bijvoorbeeld echt consumenten informatie is dan verwacht je toch bij de jaarlijkse uitgave van de consumentengids auto special dat men daar toch ook die gegevens heeft of gebruikt. Maar ik zat gisteren de 2011 gids hierover door te spitten, maar daar komt dan de hele Sportage (zowel het oude en nieuwe model) niet in voor. Dit geldt dan voor alle onderwerpen in dat blad (bv auto-mankementen, testauto's van A tot Z, nieuwkomers 2010 - 2011). Niks, nada, njente.

Consumentenbond is een "groenkikkerbond" en heeft niks met auto's.

(op mijn eigen vakgebied heeft deze club al zo vaak de plank totaal misgeslagen dat ik deze club totaal niet serieus neem.)

http://www.autoweek.nl/tevredenheidstrofee.php?jaar=2010&o=1

is ingevuld (o.a door mij, 2 auto's) door heel veel andere autorijders.

Dat tevreden neem ik met een pak zout, de hoge score van Honda ook.

Ik ken niemand met een Honda, zie er amper 1 en van de topper Jazz zijn er maar een handvol verkocht.

De pechgevallen vond ik dus interessanter en dan scoort onze dino niet slecht.