bigwade Posted October 21, 2010 Posted October 21, 2010 http://www.autoweek.nl/forum/read.php?3,4498646,4498670#msg-4498670 Ik vond het wel grappig (tevens eigen ervaring na 37700km) Quote
Guest Gerard K Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 bedoel je dan de betrouwbaarheid van autoweek Quote
Guest Gerard K Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Het is overigens wel bijzonder waar men de info vandaan haalt. Als het bijvoorbeeld echt consumenten informatie is dan verwacht je toch bij de jaarlijkse uitgave van de consumentengids auto special dat men daar toch ook die gegevens heeft of gebruikt. Maar ik zat gisteren de 2011 gids hierover door te spitten, maar daar komt dan de hele Sportage (zowel het oude en nieuwe model) niet in voor. Dit geldt dan voor alle onderwerpen in dat blad (bv auto-mankementen, testauto's van A tot Z, nieuwkomers 2010 - 2011). Niks, nada, njente. Quote
Guest Gerard K Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 "" Komt die auto van ons, helemaal onderaan, goed weg "" Ja, we houden 'm nog maar even..... Quote
bigwade Posted October 22, 2010 Author Posted October 22, 2010 Het is overigens wel bijzonder waar men de info vandaan haalt. Als het bijvoorbeeld echt consumenten informatie is dan verwacht je toch bij de jaarlijkse uitgave van de consumentengids auto special dat men daar toch ook die gegevens heeft of gebruikt. Maar ik zat gisteren de 2011 gids hierover door te spitten, maar daar komt dan de hele Sportage (zowel het oude en nieuwe model) niet in voor. Dit geldt dan voor alle onderwerpen in dat blad (bv auto-mankementen, testauto's van A tot Z, nieuwkomers 2010 - 2011). Niks, nada, njente. Consumentenbond is een "groenkikkerbond" en heeft niks met auto's. (op mijn eigen vakgebied heeft deze club al zo vaak de plank totaal misgeslagen dat ik deze club totaal niet serieus neem.) http://www.autoweek.nl/tevredenheidstrofee.php?jaar=2010&o=1 is ingevuld (o.a door mij, 2 auto's) door heel veel andere autorijders. Dat tevreden neem ik met een pak zout, de hoge score van Honda ook. Ik ken niemand met een Honda, zie er amper 1 en van de topper Jazz zijn er maar een handvol verkocht. De pechgevallen vond ik dus interessanter en dan scoort onze dino niet slecht. Quote
Recommended Posts