Jantje.2 Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Het is dan helaas toch zover, schade aan mijn auto door een kat, ik liep naar me auto en zag hem nog net via me achterruit en kofferklep naar beneden glijden.. Ik weet van wie de kat is en heb deze persoon er ook over aangesproken, maar ik kan niks bewijzen natuurlijk. Ik heb de krassen uit de lak geprobeerd te poetsen maar dat lukt niet. Quote
betominice Posted October 22, 2010 Posted October 22, 2010 Dat is niet leuk Jantje ja het is nooit hun kat of een kat zet niet zijn nagels uit zijn de smoezen .De kat in kwestie of poes is niet de dader maar de eigenaar moet hun verantwoordelijkheid nemen immers ik zet mijn hond ook niet bij de buurman op zijn auto. Mischien een tip Jantje als je een hond heb en de eigenaar van de kat heeft een auto . Ik hoop dat je de schade toch nog hersteld krijgt . Greetz Ray Quote
Jantje.2 Posted October 22, 2010 Author Posted October 22, 2010 Daar heb ik wel over zitten nadenken om mijn jackrussel op zijn motorkap te zetten ofzo.. maar goed.. De schade gaat opgelost worden door een vriend van mij met een airbrush pistool. Hopen dat dat lukt, die krassen in het raam kan me niet zo veel schelen, kan je ook weinig aan doen Quote
Rio-man Posted October 23, 2010 Posted October 23, 2010 Kutkatten.. ik heb ook krassen op de motorkap van de Rio. De eerst volgende keer dat ik er een op zie zitten dan gaat de brandslang erop. Het spijt me zeer maar hou die beesten lekker binnen. Quote
Rio-man Posted October 31, 2010 Posted October 31, 2010 Hmm vuurwerk komt er ook weer aan inderdaad. Goeie Quote
Recommended Posts