Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

picanto--tuning

Aanbevolen Berichten

• Reacties 60
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Geplaatst

dit was ik nog vergeten te posten

afbeelding van het stuk dat aan de voorbump moet komen, bump wordt waarschijnlijk volledig poly

buu.jpg

grtz

• 3 weken later...
  • 1 maand later...
Geplaatst

:roll::shock: project picanto gaat helaas niet meer door, wegens ik verhuist ben en geen garage meer heb :!:

dus als er intresse is voor iets laat het dan maar ff weten

deze stukken bied ik te koop aan

http://board.carstyling.net/attachment.php?attachmentid=44184&stc=1

dit zijn universele skirts , en heb ze alreeds aangepast voor men picantoke

150?

velgen 16" bsa tube met banden dunlop sp 9000,,, 195 40 16

richtprijs :arrow: 700? zijn 5 maandjes oud

het best kan er gebeld worden naar mijn gsm 0498 45 09 16 dit omdat ik persoonlijk geen internet meer heb en kan maar af en toe eens bij mijn vriendin opt net :wink:

grtz

• 2 weken later...
  • 3 maanden later...
Geplaatst

Bedankt voor de info.

Ik ga binnenkort eens contact met de importeur nemen, kijken of er wat te regelen is.

Ik heb ook even de site goed bekeken en er staat hele leuke onderdelen op die ik ook zou willen hebben. :wink::wink:

Philip

• 1 maand later...
Geplaatst

Mooie spullen van ATH, heb ze besteld en op laten sturen, staat goed

:D (zie foto's in foto-album Picanto)

Binnen een paar dagen geleverd, en bij de garage konden ze het er z? opzetten.

Geplaatst

Die Picanto ziet er zeer netjes uit.

Maar als ik je kenteken bekijk heb je de spullen waarschijnlijk rechtstreeks in Duitsland gekocht.

En daar liggen de prijzen een stuk lager als hier in Nederland.

Voor de spoilerlip betaal ik hier in Nederland ,slik, ? 259,--, en dat vind ik net even teveel.

Maar dat neemt niet weg dat jouw auto er nu super uitziet :cool::cool:

Zijn er nog meer wensen om de Picanto op te vrolijken??

Hij is nu toch wel erg compleet.

Philip

Geplaatst

Karin,

Gelet op het kenteken vraag ik me af waar je vandaan komt.

Polen ?

TazTeam, prijs is 239 euro + 10 euro verzendkosten binnen Duitsland, binnen Oostenrijk 20 euro verzendkosten en overige landen op aanvraag.

Bij een order boven de 250 euro vervallen de verzendkosten (in duitsland).

Dus als zij 20 euro verzendkosten rekenen naar Nederland scheelt dat niet veel met de prijs in Duitsland.

Groetjes,

Dave

Geplaatst
Karin,

Gelet op het kenteken vraag ik me af waar je vandaan komt.

Polen ?

Groetjes,

Dave

Volgens mij is het een Nato/Navo kenteken, een Nederlandse militair in Duitsland gelegerd.

TazTeam, prijs is 239 euro + 10 euro verzendkosten binnen Duitsland, binnen Oostenrijk 20 euro verzendkosten en overige landen op aanvraag.

Bij een order boven de 250 euro vervallen de verzendkosten (in duitsland).

Dus als zij 20 euro verzendkosten rekenen naar Nederland scheelt dat niet veel met de prijs in Duitsland.

Afgelopen PicantoTour met die Duitsers gepraat en daar kwamen ze met alle onderdelen, dus spoilerlip, skirts, achterbumper aanbouw en uitlaatstuk incl het spuiten op 650 euro, en dat vind ik tov Nederland wel een heel groot prijsverschil

Philip

Geplaatst
Afgelopen PicantoTour met die Duitsers gepraat en daar kwamen ze met alle onderdelen, dus spoilerlip, skirts, achterbumper aanbouw en uitlaatstuk incl het spuiten op 650 euro, en dat vind ik tov Nederland wel een heel groot prijsverschil

dan vraag ik me af waar ze die prijzen vandaan halen, want dit komt gewoon van de ATH website af en betreft de prijs voor iedereen excl spuiten en montage.

Heb zelf ook wel eens geinformeerd voor mijzelf, voor montage + spuiten door ATH zelf, maar daar werden ook gewoon de webshop prijzen gehanteerd. Deze zijn overigens vrij marktgericht, niet extreem duur (natuurlijk wel een hoop geld !).

Mogelijk hebben zij via een club een korting bedongen of halen zij het elders vandaan.

Dave

Geplaatst

Klopt, Nato kenteken.

Dat zijn internationaal geplaatste defensie-ambtenaren (hoeft geen militair te zijn). Vanwege de BTW- vrijstelling die aan de internationale plaatsing verbonden is ligt de prijs anders. Lijkt overigens leuker dan het is, want de Picanto staat nu al over de 20.000 km (totaal rijden we 60 a 70.000 priv?-km per jaar)

Verbruik schommelt rond 1:15 / 1:16 (Bij een gemeten motorvermogen van 73 pk/109NM door een aanpassing aan het motormanagement) Wel veel autobahn-kilometers.

Geplaatst
Vanwege de BTW- vrijstelling die aan de internationale plaatsing verbonden is ligt de prijs anders.

Dit scheelt dan overigens nog maar 16% (belasting niveau in duitsland).

Kun jij aangeven of dit klopt of hebben jullie een nog lagere prijs betaald zoals Tazteam gehoord heeft van de duitse picanto eigenaren ?

Dave

Geplaatst

Inderdaad de prijs zoals op de ATH-site vermeld staat. Ik weet niet of duitse clubs eventueel korting krijgen, maar wellicht halen die weer zaken uit Tsjechi?, ben ooit per ongeluk op een Tsjechische site met Picanto-spullen beland, maar later niet meer kunnen vinden. (en de kwaliteit??)

BTW in Duitsland is 16%.

Voor verzenden naar Nederland vroeg ATH ?20.

• 5 weken later...
Geplaatst

hey Karin ,

hoe hoog is de voorspoiler eigenlijk of hoeveel lager komt de picanto met deze lip

op welke velg rijd ge en is jou wagen verlaagd?

grtz

Geplaatst

De auto is 3 cm verlaagd en staat op 195/45 R 15 banden.

De hoogte voor is 12-13 cm boven de straat, achter ongeveer 17.

De lip komt ongeveer even laag als het originele stuk zwart plastic dat onder de voorbumper hangt.

• 1 maand later...
Geplaatst

ik heb ondertussen ook ff info opgevraagd voor de V-spoilerlip

prijskaartje wringt eigenlijk toch ook een beetje 280? :?

wel aan huis geleverd

doch ben ik van plan ze te bestellen en eventueel te zien wat er nog aan kan veranderd worden, kwestie van hoogte enz...

grtz

• 4 weken later...
Geplaatst

If you want to have a better looking spoiler for your picas, go to www.maxdax.com

We made a group order last month and the parts are really good. But I can't tell you something about the spoiler. Until now no one has ordered one of them.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...