jamske Geplaatst 27 Oktober, 2010 Geplaatst 27 Oktober, 2010 Dat is wel jammer. Je werkt er hard voor om die auto te kunnen aanschaffen, maar blijkbaar zijn mensen dan jaloers i.p.v. om trots te zijn, dat je dat toch maar bereikt hebt.Ik ben trots hoor! inderdaad jaloezie is hier ook in:) je merkt het rap als er iemand jaloers is ook voorbijrijdende auto's die u langs de kant duwen zeker die met een wrak auto of camionet. Quote
Private Geplaatst 29 Oktober, 2010 Geplaatst 29 Oktober, 2010 Jullie gebruiken wel een vreemde manier van testen Ik had een keer gewoon men raam open gelaten, mijn auto gesloten en dan men hand door het raam gestoken (naar binnen) en langs binnen de deur opengedaan. En toen ging het alarm af, maar ik moet wel zeggen dat het geen schrikwekkend alarm was Sommige alarmen zijn oorverdovend, die van de Kia is niet zo storend (wat ook niet altijd even goed is ) Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.