Jump to content

We lof geen alarm op de pro-ceed?

Recommended Posts

Posted

Wie weet of er een alarm op de pro- ceed zit? bouwjaar 2010.

ik heb nl wel 2 stickers op de ramen en er brand een lampje op het dashboard.Maar is dit nu een echte alarm met een sirene of is dit preventief?

Posted

Test het even uit doe hem met je afstandbediening op slot naar een 5 minuten even opendraaien met de sleutel als het goed is werkt je alarm dan.Maar als ik het goed heb zit er standaard alarm op klinkt als je toeter :-P.

Greetz Ray

Posted

ook als ik ochtends met de sleutel de deur openmaak gebeurt er niks... vreemd he? volgens mij zit er geen alarm op of werkt het niet??

Posted

Op alle cee'd modellen zit een standaard alarm.. Wil je het testen dan moet je het zo doen als Betonimice heeft uitgelegd. Wel na het sluiten met je afstandsbediening minimaal 30 seconden wachten.

Posted

dus gewoon met de sleutel je deur open doen en dan de deur zelf ook open doen dan en dan ff wachten ?????????????????

Posted

Ok..

stap 1 - Auto sluiten met afstandsbediening in sleutel.

stap 2 - minimaal 30 seconden wachten.

stap 3 - auto open maken met sleutel.(NIET met afstandbediening)

stap 4 - OPEN deur.

stap 5 - Claxon maakt geluid.

stap 6 - zet alarm uit middels openknop op afstandbediening.

Posted

HET WERKT !!!!!!

BEDANKT!!

Ik ga ervan uit dat bijv wanneer er een raam ingeslagen wordt het alarm afgaat?

Posted

NOPE!

Alarm werkt alleen als de deuren, koffer of motorkap open gemaakt worden.

Posted

Ik meen me te herinneren dat het alarm ook afgaat als de auto versleept wordt als ie op slot staat, toch? (Even geen boekje bij de hand)

Posted

Nee hoor, het "boerelullen alarm" doet het alleen op de deur contacten.

Voor een echt alarm ben je rond de 999 euro kwijt en helpt ook niet.

Iig niet in de buurt waar ik woon, daar wordt je eerder aangekeken dat je auto

zo'n lawaai staat te maken.

Posted

om nog maar te zwijgen hoe snel ze je alarmsysteem het zwijgen opleggen tegenwoordig.

Stond hier 2 weken geleden nog een saab met een motorruimte vol met purschuim en zonder airbags..

Posted

bij mij werkt het ook:)

en ja ik teste het maar heel even en mensen keken nogal kwaad:p

Posted

Ja, Logisch.. Jij woont ook in Gent-Brugge. Daar zijn ze dat soort dingen niet gewoon. ;)

Posted
om nog maar te zwijgen hoe snel ze je alarmsysteem het zwijgen opleggen tegenwoordig.

Stond hier 2 weken geleden nog een saab met een motorruimte vol met purschuim en zonder airbags..

Purschuim ?

M

Posted
bij mij werkt het ook:)

en ja ik teste het maar heel even en mensen keken nogal kwaad:p

Heb je de auto wel weer netjes teruggebracht bij de eigenaar....?:mrgreen:

Posted

enig idee hoe lang het duurt om een motorruimte vol purschuim leeg te halen? en ook zo netjes dat de klant er mee akkoord gaat??

Posted
Heb je de auto wel weer netjes teruggebracht bij de eigenaar....?:mrgreen:

neen staat hier mooi op mijn parking:p

hier zijn alle mensen nogal neerkijkend op jonge mensen met een sportieve wagen en ja typisch Belgisch veel mensen hier slecht gezind :)

Posted
neen staat hier mooi op mijn parking:p

hier zijn alle mensen nogal neerkijkend op jonge mensen met een sportieve wagen en ja typisch Belgisch veel mensen hier slecht gezind :)

Dat is wel jammer. Je werkt er hard voor om die auto te kunnen aanschaffen, maar blijkbaar zijn mensen dan jaloers i.p.v. om trots te zijn, dat je dat toch maar bereikt hebt.

Ik ben trots hoor!:mrgreen: