JSA Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Wie weet of er een alarm op de pro- ceed zit? bouwjaar 2010. ik heb nl wel 2 stickers op de ramen en er brand een lampje op het dashboard.Maar is dit nu een echte alarm met een sirene of is dit preventief? Quote
betominice Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Test het even uit doe hem met je afstandbediening op slot naar een 5 minuten even opendraaien met de sleutel als het goed is werkt je alarm dan.Maar als ik het goed heb zit er standaard alarm op klinkt als je toeter . Greetz Ray Quote
Remko .me Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Zit gewoon op de ProCeed hoor, inderdaad zoals bovenstaand bericht even testen. Stelt niet zo heel veel voor. Quote
JSA Posted October 24, 2010 Author Posted October 24, 2010 heb mijn auto met de sleutel opengemaakt maar er is geen alarm afgegaan!!!!!!!!!!!!!!! Quote
betominice Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Hoi heb je even gewacht duurt even alvorens het alarm zich activeert Greetz Ray Quote
JSA Posted October 24, 2010 Author Posted October 24, 2010 ook als ik ochtends met de sleutel de deur openmaak gebeurt er niks... vreemd he? volgens mij zit er geen alarm op of werkt het niet?? Quote
Alex VB Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Op alle cee'd modellen zit een standaard alarm.. Wil je het testen dan moet je het zo doen als Betonimice heeft uitgelegd. Wel na het sluiten met je afstandsbediening minimaal 30 seconden wachten. Quote
JSA Posted October 24, 2010 Author Posted October 24, 2010 dus gewoon met de sleutel je deur open doen en dan de deur zelf ook open doen dan en dan ff wachten ????????????????? Quote
Alex VB Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Ok.. stap 1 - Auto sluiten met afstandsbediening in sleutel. stap 2 - minimaal 30 seconden wachten. stap 3 - auto open maken met sleutel.(NIET met afstandbediening) stap 4 - OPEN deur. stap 5 - Claxon maakt geluid. stap 6 - zet alarm uit middels openknop op afstandbediening. Quote
JSA Posted October 24, 2010 Author Posted October 24, 2010 HET WERKT !!!!!! BEDANKT!! Ik ga ervan uit dat bijv wanneer er een raam ingeslagen wordt het alarm afgaat? Quote
Remko .me Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Probeer het? Haha maar volgens mij niet.. Alleen als de deur geforceerd wordt Quote
Alex VB Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 NOPE! Alarm werkt alleen als de deuren, koffer of motorkap open gemaakt worden. Quote
HobbyRobby Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Ik meen me te herinneren dat het alarm ook afgaat als de auto versleept wordt als ie op slot staat, toch? (Even geen boekje bij de hand) Quote
bigwade Posted October 24, 2010 Posted October 24, 2010 Nee hoor, het "boerelullen alarm" doet het alleen op de deur contacten. Voor een echt alarm ben je rond de 999 euro kwijt en helpt ook niet. Iig niet in de buurt waar ik woon, daar wordt je eerder aangekeken dat je auto zo'n lawaai staat te maken. Quote
Jantje.2 Posted October 25, 2010 Posted October 25, 2010 om nog maar te zwijgen hoe snel ze je alarmsysteem het zwijgen opleggen tegenwoordig. Stond hier 2 weken geleden nog een saab met een motorruimte vol met purschuim en zonder airbags.. Quote
jamske Posted October 25, 2010 Posted October 25, 2010 bij mij werkt het ook:) en ja ik teste het maar heel even en mensen keken nogal kwaad:p Quote
Alex VB Posted October 25, 2010 Posted October 25, 2010 Ja, Logisch.. Jij woont ook in Gent-Brugge. Daar zijn ze dat soort dingen niet gewoon. Quote
bigwade Posted October 25, 2010 Posted October 25, 2010 om nog maar te zwijgen hoe snel ze je alarmsysteem het zwijgen opleggen tegenwoordig.Stond hier 2 weken geleden nog een saab met een motorruimte vol met purschuim en zonder airbags.. Purschuim ? M Quote
Smart Posted October 25, 2010 Posted October 25, 2010 bij mij werkt het ook:)en ja ik teste het maar heel even en mensen keken nogal kwaad:p Heb je de auto wel weer netjes teruggebracht bij de eigenaar....? Quote
bigwade Posted October 25, 2010 Posted October 25, 2010 Yeap, auto van 5 maanden auto total loss verklaard! . Vanwege die purschuim ? BIZAR ! Quote
Jantje.2 Posted October 25, 2010 Posted October 25, 2010 enig idee hoe lang het duurt om een motorruimte vol purschuim leeg te halen? en ook zo netjes dat de klant er mee akkoord gaat?? Quote
jamske Posted October 26, 2010 Posted October 26, 2010 Heb je de auto wel weer netjes teruggebracht bij de eigenaar....? neen staat hier mooi op mijn parking:p hier zijn alle mensen nogal neerkijkend op jonge mensen met een sportieve wagen en ja typisch Belgisch veel mensen hier slecht gezind Quote
Smart Posted October 26, 2010 Posted October 26, 2010 neen staat hier mooi op mijn parking:phier zijn alle mensen nogal neerkijkend op jonge mensen met een sportieve wagen en ja typisch Belgisch veel mensen hier slecht gezind Dat is wel jammer. Je werkt er hard voor om die auto te kunnen aanschaffen, maar blijkbaar zijn mensen dan jaloers i.p.v. om trots te zijn, dat je dat toch maar bereikt hebt. Ik ben trots hoor! Quote
Recommended Posts