Jantje.2 Geplaatst 26 Oktober, 2010 Geplaatst 26 Oktober, 2010 er worden al jaren complete computer systemen in auto's ingebouwd Quote
Remko .me Geplaatst 29 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 29 Oktober, 2010 Hallo Remco en andere forumledenik ben zelf ook niet meer zo actief op het forum. een beetje door omstandigheden. Dank je wel voor de foto's van je RVS strips,klopt het dat de naam Venga er dieper in ligt als de eerste versies of is dit gezicht bedrog? ik heb nog steeds de stips vanuit Oostenrijk, nmaar waar kan je de lak het beste vetvrij mee maken? Wat heb je nu met je tomtom gedaan? heb je een blauwe auto, en ga je een grijze versie op je TT zetten. Misschien zie ik het over het hoofd, maar kan je het weggewerkte draadje van je TT laten zien? Waar komt het nu te voorschijn en hoe zit je TT nu vast? hoe bevalt je IPAD? wanneer ga je dit doen? Erg leuk om te bekijken, ze hebben een gigantische stereo eraan vast gekoppeld die je in de andere filmpjes kan binnenkort plaats ik wel even een foto van mijn KIA voorruit sneeuwscherm Mijn iPad bevalt echt uitstekend! Ik wil niet meer zonder! Naast mijn laptop is dit echt een toevoeging! Ik maak nog een foto van de TomTom binnenkort! Echt grappig dat filmpje haha! Quote
Remko .me Geplaatst 31 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 31 Oktober, 2010 Ik heb toch Dasty gebruikt... beetje verdunt en met een doek rustig op de kunststof gesmeerd... en daarna overgoten met water... nu is het witte pas weg. Bij alle bovenstaande oplossingen kwam het elke keer weer terug. Nu mijn vraag... is Dasty niet gevaarlijk? Ik heb het alleen op de kunststof onderdelen gebruikt en het verdunt 1/5 ongeveer. Groeten, Remko Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.