Jump to content

Verandering model Sorento II

Luca

Recommended Posts

Hallo,

zoals jullie misschien hebben gelezen worden wij aankomende woensdag de trotse eigenaar van een Sorento II bj 10-2010.

Nu ben ik benieuwd of er al nieuws is mbt bv een facelift e.d.

Het "nieuws" uit de VS mbt de models verandering heb ik al gelezen maar daar maak ik me niet echt druk om gezien ze in de VS zeker veel andere modellen. Ben net terug uit NY en zag daar bv een VW Jetta met 2.5 L motor. En dat blijkt heel gewoon te zijn. Voor de Amerikaanse markt worden gewoon andere modellen gemaakt.

Als er nieuws is hoor ik het graag. Had het misschien beter eerst kunnen doen voordat ik de Sorento had gekocht :oops:

Hoop natuurlijk op geen veranderingen in 2011 gezien we de auto deze week pas krijgen.

Ik heb de foto's van de Sorento in NY ook gezien maar volgens mij zijn er 2 veranderingen. 1. de mistlampen en 2. de skidplates. Beide zijn in mijn ogen al geen verbetering en zijn tevens ook op de huidige Sorento relatief eenvoudig aan te brengen.

Ik denk zelf niet dat er nu al een faclift komt aangezien het model hier krap een jaar verkrijgbaar is.

Veel plezier trouwens met de nieuwe aankoop.