basske Geplaatst 28 Oktober, 2010 Geplaatst 28 Oktober, 2010 (aangepast) Raar dat er geen regelknop opzit om de dashboardverlichting te verzachten. Het is enorm hinderlijk. Kan iemand me hierbij helpen? 28 Oktober, 2010 aangepast door basske Quote
Jantje.2 Geplaatst 28 Oktober, 2010 Geplaatst 28 Oktober, 2010 Ja je kan er zelf een weerstand tussen bouwen, desnoods een regelbare weerstand. Alleen de luxere versies hebben een regelknop ertussen zitten Quote
bigwade Geplaatst 28 Oktober, 2010 Geplaatst 28 Oktober, 2010 Hallo Edwin, gebruikelijk is hier om je eerst voor te stellen en dan je vragen te stellen. Vanwege zoekrobots zou ik je adviseren je mailadres te verwijderen. Directe communicatie hier gaat via forum priv Quote
basske Geplaatst 28 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Oktober, 2010 Ja je kan er zelf een weerstand tussen bouwen, desnoods een regelbare weerstand.Alleen de luxere versies hebben een regelknop ertussen zitten Dank je voor de reactie. Heb je enig idee hoe-waar ik die weerstand zou moeten tussenplaatsen? Of zou die knop(van de luxe versei) te krijgen zijn? Ik heb namelijk de Soul4U. In het donker is het echt te fel. Ik had gehoopt dat de dashboardverlichting wat zou verzwakken bij het aansteken van de koplampen ... niet dus Quote
basske Geplaatst 28 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 28 Oktober, 2010 Hallo Edwin,gebruikelijk is hier om je eerst voor te stellen en dan je vragen te stellen. Vanwege zoekrobots zou ik je adviseren je mailadres te verwijderen. Directe communicatie hier gaat via forum priv Quote
bigwade Geplaatst 28 Oktober, 2010 Geplaatst 28 Oktober, 2010 Sorry, maar ik moet nog even wennen aan de gebruiken, Ik heb vandaag de Kia Soul gekocht, zij het dan met een probleempje. Bij het aansteken van de airco kreeg ik een brandgeur van rubber maar de airco werktte niet. Deze wordt vervangen binnen een 2 tal weken. Maar mijn ogen kunnen echt niet tegen de felheid van het dashboard bij het rijden in het donker. Ik zou het enorm op prijs stellen als dit zou kunnen opgelost worden. Airco's moet je ook niet aansteken (taalgrapje) w.b. verlichting; ik zou het even met de dealer overleggen wat er kan, toch ? Het is een splinternieuwe auto tenslotte. Maar stel je hier http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=41 even voor.... Het helpt Quote
Audioot Geplaatst 29 Oktober, 2010 Geplaatst 29 Oktober, 2010 Bij de cee'd vind ik dat ook (bij daglicht) als de verlichting aan is kan het gelukkkig gedimd worden, maar zou dat altijd wel willen inderdaad. Quote
Peterrrrr Geplaatst 1 November, 2010 Geplaatst 1 November, 2010 Airco's moet je ook niet aansteken (taalgrapje)w.b. verlichting; ik zou het even met de dealer overleggen wat er kan, toch ? Het is een splinternieuwe auto tenslotte. Maar stel je hier http://www.kiaclub.nl/forumdisplay.php?f=41 even voor.... Het helpt Scherp:mrgreen: Quote
basske Geplaatst 4 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 November, 2010 ... maar geen echte oplossing dus ? Quote
Patrick79 Geplaatst 8 November, 2010 Geplaatst 8 November, 2010 Bij ons dimt de verlichting meer dan voldoende op het moemnt dat ik de verlichting (koplampen) aanzet. Met de koplampen "uit" is de dashboard verlichting wel wat fel, maar dat is natuurlijk gedaan vanwege het contrast met het reguliere daglicht. Bovendien is de SOUL een hele 8-)le auto dus altijd een 8)bril op heeft ook wel wat toch Greetz, Patrick Quote
basske Geplaatst 8 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 November, 2010 Bij ons dimt de verlichting meer dan voldoende op het moemnt dat ik de verlichting (koplampen) aanzet.Met de koplampen "uit" is de dashboard verlichting wel wat fel, maar dat is natuurlijk gedaan vanwege het contrast met het reguliere daglicht. Bovendien is de SOUL een hele 8-)le auto dus altijd een 8)bril op heeft ook wel wat toch Greetz, Patrick Bij mij dimt het niet echt, kga morgen es naar de garage om es te checken met een andere auto Quote
Patrick79 Geplaatst 28 December, 2010 Geplaatst 28 December, 2010 Bij mij dimt het niet echt, kga morgen es naar de garage om es te checken met een andere auto en? ben je wat wijzer geworden? Quote
Venga1 Geplaatst 28 December, 2010 Geplaatst 28 December, 2010 Raar dat er geen regelknop opzit om de dashboardverlichting te verzachten.Het is enorm hinderlijk. Kan iemand me hierbij helpen? Bij de Venga zit dit aan de linkerkant bij de koplampen afstelling. Heeft de Soul dit niet? Quote
Jantje.2 Geplaatst 28 December, 2010 Geplaatst 28 December, 2010 Is bij de kia's volgens mij een optie voor de luxere uitvoeringen. Mijn ceed fiftheen heeft het ook niet, staat ook in accesoirelijst als niet aanwezig Quote
jos16 Geplaatst 29 December, 2010 Geplaatst 29 December, 2010 De Soul heeft deze optie niet. Ik vind de dashboardverlichting helemaal niet fel. Quote
KIASOULAP Geplaatst 1 Januari, 2011 Geplaatst 1 Januari, 2011 Klopt, is niet aanwezig. Bij het inschakelen van de verlichting gaat de dashboardverlichting minder fel branden. Geen problemen hiermee. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.