FASTphotos Geplaatst 30 Oktober, 2010 Geplaatst 30 Oktober, 2010 Hallo, Misschien kan me hier iemand helpen voordat ik naar de garage ga. Wij hebben een Kia Carens diesel van 2005. Sinds deze week is zijn de dashbord, kenteken en achterverlichting uitgevallen. Ik heb alle 2 de zekeringkasten gecontroleerd alle zekeringen zijn in orde, ook alle lampjes zijn in orde. M.v.g. J.Kessels Quote
Jantje.2 Geplaatst 30 Oktober, 2010 Geplaatst 30 Oktober, 2010 Heb je de zekeringen bekeken of door gemeten? Zekering willen nog wel is zo'n kleine beschadiging hebben dat je het niet ziet. Controleer ook meteen even of er spanning staat op de benodigde zekeringen. Quote
FASTphotos Geplaatst 30 Oktober, 2010 Topic Starter Geplaatst 30 Oktober, 2010 Ik heb alle zekeringen los gehad en met een multimeter door gemeten en er staat spanning op de zekering. Quote
bluff Geplaatst 30 Oktober, 2010 Geplaatst 30 Oktober, 2010 In mijn Rio had ik ongeveer hetzelfde probleem met mijn achterruitverwarming. Dit bleek te liggen aan een te hoge overgangsweerstand van de stekkers in de achterklep. Misschien dat er ook een stekker gecorrodeerd is. Een idee om de stekkers van de kabelbomen op te zoeken en schoon te maken met contactcleaner? Quote
Smart Geplaatst 31 Oktober, 2010 Geplaatst 31 Oktober, 2010 Heb je misschien een trekhaak? Vaak kan ook corrosie in de stekkerdoos de oorzaak zijn van de 'malfunctions'. Quote
FASTphotos Geplaatst 2 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 2 November, 2010 Ik zal eens nakijken bedankt alvast. Quote
FASTphotos Geplaatst 11 November, 2010 Topic Starter Geplaatst 11 November, 2010 Iedereen bedankt voor de reacties. Het was de lichtschakelaar die stuk was hij is vandaag gerepareerd. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.