Frans Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 (edited) www.Kiaclubnederland.nl sticker die we op de fourth Kia Event hebben uitgereikt gekregen voor onder de kentekenplaat achterop de auto..... Bij mij zit hij erop. Bij u ook ? Meld hier aub liefst met foto dat hij er bij u ook op zit. Reclame voor de club is meer leden en die hebben we hard nodig. Edited December 13, 2010 by Frans adreswijziging foto's Quote
Tazteam Posted September 27, 2006 Posted September 27, 2006 Bij ons zit hij er al op.......................hier onze foto. Wie volgt?? Philip en Agnes Quote
Hellen Posted October 3, 2006 Posted October 3, 2006 Oh daar was ie dus voor bedoeld Nee die heb ik niet opgeplakt hoe graag ik ook reclame maak voor de club ! Ik heb namelijk al een hele nieuwe kentekenplaathouder van mijn andere club. Maar misschien vind ik er wel een ander plekje voor ! Met dank aan phillip voor de foto Nou vooruit dan maar niet geheel recht geplakt maar ach...hij zit erop ! Quote
sjoerdjuh85 Posted October 25, 2006 Posted October 25, 2006 heeft iemand er nog 1 liggen die hem niet gebruikt? zou hem graag willen hebben. alvast bedankt, groeten Sjoerd Quote
AJ Mol Posted October 26, 2006 Posted October 26, 2006 Ze zijn gratis te verkrijgen op onze clubdagen of bij mij op te halen in Spijkenisse. Opsturen gaat helaas zeer lastig en is kostbaar. Quote
AJ Mol Posted November 18, 2006 Posted November 18, 2006 Eindelijk ook een goede foto van de sticker. Daar hij niet op mijn kentekenhouder kan, heb ik hem geplakt op de achterkant en ook ??n aan de voorkant op de ramen. Komen mooi uit op de zwarte delen van de ramen. Quote
shumafan Posted August 19, 2007 Posted August 19, 2007 Ze zijn gratis te verkrijgen op onze clubdagen of bij mij op te halen in Spijkenisse.Opsturen gaat helaas zeer lastig en is kostbaar. Waar in Spijkenisse??? Ik woon in Rozenburg dus het is voor mij op een (flinke) steenworp afstand. Wil Ik ben op zoek naar de gebruikershandleiding van een Kia Shuma 1999 1,5 16v Quote
Frans Posted December 28, 2009 Author Posted December 28, 2009 Ja ja De sticker zit er nog steeds op ! groet, Frans Quote
Aart.S Posted December 28, 2009 Posted December 28, 2009 www.Kiaclubnederland.nl sticker die we op de fourth Kia Event hebben uitgereikt gekregen voor onder de kentekenplaat achterop de auto..... Bij mij zit hij erop. Bij u ook ? Meld hier aub liefst met foto dat hij er bij u ook op zit. Reclame voor de club is meer leden en die hebben we hard nodig. Hoi Frans, Kijk ook even bij: Sticker Kiaclub Nederland. ( Sportage ) Groeten, Aart. Quote
Recommended Posts