Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

mijn rechter achterband slijt niet goed af volgen het banden centum is de wielvlucht rechts achter niet goed ,maar ook niet bij te stellen

( wagen rommelt van acteren ) de wiel vlucht is -1*28

al enkele email's na kia nederland gestuurd maar die verwijst mij steeds naar de dealer, van deze dealer heb ik geen hoge pet op ( is inmiddels over genomen door lenferink auto"s)

Hoe kan het euvel worden verholpen . Kia nederland wil niks doen en daar ben ik niet blij mee.

sportage is van febr.2006 en 65000 km gereden

Geplaatst

Dat Kia NL niets wil doen daar kan ik mij wel iets bij voorstellen. Je moet je eens indenken dat iedere KIA rijder bij de importeur aan komt met een probleem. Het is in eerste instantie een zaak van rijder en dealer. De dealer kan dan (als dat nodig is) contact leggen met Kia NL (de after sales manager van de betreffende regio. Of je al dan niet een hoge pet op hebt van de dealer doet niets af een de werkwijze. Vraag is dus : Is er contact geweest met de dealer en wat zijn de bevindingen. Dat moet eerst helder worden lijkt mij

Geplaatst

op het 2006 model sportage heb je toch ook nog geen 7 jaar garantie of wel?

Overigens is de kans bij dit soort storingen bij een rechterband vrij groot dat het veroorzaakt is door het raken van een stoeprand of wat dan ook, vrij logisch dat dat geen garantie is, al was de auto 2 weken oud.

Geplaatst
mijn rechter achterband slijt niet goed af volgen het banden centum is de wielvlucht rechts achter niet goed ,maar ook niet bij te stellen.

sportage is van febr.2006 en 65000 km gereden

Welkom hier.

Ik kan me herinneren dat er een ander lid met problemen met de achterwielen had.

ca een jaar geleden.

Natuurlijk is de ophanging achter te richten, je moet wel effe naar een echte dealer......

Geplaatst

het gaat er mij niet om dat ik niet wil betalen of garantie claim, dat gaat mij er om dat ik van kia nederland een advies wil. inmiddels ben ik zins vorige week al bij de 3e kia dealer de andere twee zijn of kapot of opgeheven

Geplaatst

als je ene achterwiel meer slijt, ongelijk matig, als het andere en het volgens de garage niet meer is af te stellen. kan dit het gevolg zijn van een niet goed gerepareerde schade aan de auto. ga naar een goede schadehersteller en hij kan de auto richten. dit doen ze op een richtbank. en die hebben de meeste garages niet. dus even zoeken en rond bellen.

veel succes Hank

Geplaatst
als je ene achterwiel meer slijt, ongelijk matig, als het andere en het volgens de garage niet meer is af te stellen. kan dit het gevolg zijn van een niet goed gerepareerde schade aan de auto. ga naar een goede schadehersteller en hij kan de auto richten. dit doen ze op een richtbank. en die hebben de meeste garages niet. dus even zoeken en rond bellen.

veel succes Hank

Hij wil niet naar dealers of schadeherstellers. Hij wil een advies van Kia en blijft ze bestoken met mailtjes als ik het goed begrijp. Dus beter geen advies meer geven. Hij wil maar 1 ding........:mrgreen:

Geplaatst

Heren hou het vriendelijk !!!

Dat het advies van KIA NL je niet bevalt is heel vervelend voor je, maar ze geven je het enige juiste advies.

De dealers zijn er om de klant te helpen. De dealers hebben een garage en ervaren monteurs. Zij zijn de service verlenende organisatie.

KIA NL heeft geen garage en geen monteurs, zij zijn een verkopende organisatie !!!

Als je hier hulp wilt kun je mss beter vragen of er een KIA garage is met goede ervaringen in de regio Ommen ;)

Geplaatst

Ontopic dan maar weer ?

Je auto is uit de garantie, er kan van alles mee gebeurd zijn.

Zoals Hank zegt, ga naar een schadeherstelbedrijf of een goede dealer/werkplaats.

KiaNL kan hier echt niks aan/mee doen.

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...