Franco Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 Sinds afgelopen zaterdag eigenaar van een nieuwe sportage 2.0l exclusive. Nog niet zo gek veel gereden maar wel al een goede indruk van deze auto . met betrekking tot de navigatie heb ik een vraagje, de verkoper vertelde mij dat deze (standaard fabrieks) navigatie super modern is en zelfs werkt zoals bv de laatste tom-tom mbt rijbaanhulp. Je krijgt dan het verkeersbord met afslagen en richtingen in het scherm en er wordt zelfs aangegeven welke baan je moet hebben. ik heb al een paar keer op de snelweg gereden maar ik krijg dit niet in beeld. bij mijn instellingen heb ik de volgende opties aan staan: -weergave voor snelwegknooppunten -uitgebreide rijbaanhulp - verschillende routes plannen - snelheidswaarschuwing. dit alles zit onder instellingen navigatie. klopt dit verhaal van de verkoper of hebben ze mij weer eens iets moois proberen te verkopen wat achteraf niet blijkt te werken:confused: heb ik ergens een instelling vergeten of zo? graag jullie hulp. alvast bedankt Groet Franco Quote
bigwade Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 Kun je dat hier plaatsen ? http://www.kiaclub.nl/showthread.php?t=5557 Maakt het wat overzichtelijker..... Quote
Guest asterix Posted November 22, 2010 Posted November 22, 2010 met betrekking tot de navigatie heb ik een vraagje, de verkoper vertelde mij dat deze (standaard fabrieks) navigatie super modern is en zelfs werkt zoals bv de laatste tom-tom mbt rijbaanhulp. Je krijgt dan het verkeersbord met afslagen en richtingen in het scherm en er wordt zelfs aangegeven welke baan je moet hebben. Dit werkt bij mij prima. Je ziet onderin een aantal pijlen waaruit je kan afleiden hoe de rijbanen ingedeeld zijn. Tot nu toe klopt dit behoorlijk goed. Op snelwegen laat het systeem ook de borden met de namen erop zien. Ook dit werkt erg goed vind ik. Ik heb hem overigens op 3D full screen staan, misschien dat dat nog uitmaakt voor jou. Marcel Quote
Recommended Posts