jovader Geplaatst 9 Januari, 2011 Geplaatst 9 Januari, 2011 Waarom zou ik niet mogen klagen over maatregelen die de het rijk ons oplegt? Ik bepaal zelf wat ik rij , hoe ik rij en wanneer ik rij. Ik vind het pure volksverlakkerij BPM afschaffen en er een CO2-heffing invoeren. Ik heb begrip voor maatregelen, maar niet wanneer deze niets toevoegen dan alleen het spekken van de schatkist. Of iets wel of niet te maken heeft met oplichting is een persoonlijke opvatting. Quote
ger.w. Geplaatst 9 Januari, 2011 Geplaatst 9 Januari, 2011 Waarom zou ik niet mogen klagen over maatregelen die de het rijk ons oplegt? Ik bepaal zelf wat ik rij , hoe ik rij en wanneer ik rij. Ik vind het pure volksverlakkerij BPM afschaffen en er een CO2-heffing invoeren. Ik heb begrip voor maatregelen, maar niet wanneer deze niets toevoegen dan alleen het spekken van de schatkist. Of iets wel of niet te maken heeft met oplichting is een persoonlijke opvatting. Je mag van mij klagen wat je wilt en zoveel als je wilt. Ik heb alleen maar gezegd dat ik het niet eens ben met je (in MIJN ogen ongenuanceerde mening). Het is al vaker op dit forum gezegd. Ook al ben je het niet met elkaar eens: enig respect voor elkaars mening zou wel gepast zijn. Jammer dat je op deze wijze denkt te moeten reageren Quote
Gast Timo0103 Geplaatst 10 Januari, 2011 Geplaatst 10 Januari, 2011 Je mag van mij klagen wat je wilt en zoveel als je wilt. Ik heb alleen maar gezegd dat ik het niet eens ben met je (in MIJN ogen ongenuanceerde mening). Het is al vaker op dit forum gezegd. Ook al ben je het niet met elkaar eens: enig respect voor elkaars mening zou wel gepast zijn. Jammer dat je op deze wijze denkt te moeten reageren Maak je niet druk, gaat nergens over. Hij heeft die mening nou eenmaal en komt misschien een beetje rottig zijn strot uit. Beetje duidelijkheid over een mening mag best. Niet meteen over respect lopen zeuren. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.