Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ik kreeg de indruk dat de camera van mijn Kia steeds vager werd. Leek wel of deze beslagen was. Heb deze droog en schoon gemaakt maar dit gaf geen verschil.

De camera zit buiten dus zou daar geen last van moeten hebben.

Herkent iemand dit? Of ligt dit aan de softwareversie?

Dank

Guest asterix
Posted

Vuil worden gebeurt wel snel, maar even schoonmaken en het is weer prima bij mij. Volgende versie maar een klein ruitenwissertje erop ...

Posted

Vooral met dit weer, er wordt al aardig gestrooit en dat slaat behoorlijk op je auto, dus ook op de lens van de camera, hou je dit niet tegen denk ik

Guest asterix
Posted

Of zo'n klein spoeiertje erop is ook leuk.

Trouwens, met mijn Xenon lampen zitten er van die sproeiers voorop en die sproeien me toch. Leuk als je bij het stoplicht staat te wachten naast een paar fietsers, die zijn echt meteen soaked :-)

Marcel

Posted
Dank voor alle reacties. Euvel is verholpen.

Hoe dan als ik vragen mag?

Posted (edited)
Water en een doekje.

Weer een verschil met een Audi Q5 ontdekt; als je een Q5 koopt rijdt er altijd iemand van Audi achter je aan om dat ding schoon te maken .................

(kan het niet laten ..............; moet kunnen )

Edited by der Rudi
Posted

Ik las in de manual van het navigatie systeem, dat je ook naar achteren kunt kijken, ook als hij niet in de achteruit staat. Weet iemand hoe?

Alvast bedankt voor de reactie.

Posted (edited)

Ik weet niet hoe je op dit item terecht bent gekomen maar het beste kun je op dit forum terug naar 'Kiaclub Nederland' gaan (dus uit de sectie 'Sportage', uit de sectie 'Kia modellen' en dan op de hoofdmap 'Kiaclub Nederland'.

Daar is een topic waarop je jezelf kunt voorstellen ('introductie/nieuwe leden').

Nu zit je namelijk middenin een discussieitem ....................... (geeft niets hoor).

Of klik rechtstreeks op het tabblad 'forum' (bovenaan de pagina).

Edited by der Rudi
Posted
Weer een verschil met een Audi Q5 ontdekt; als je een Q5 koopt rijdt er altijd iemand van Audi achter je aan om dat ding schoon te maken .................

(kan het niet laten ..............; moet kunnen )

Ik zag gisteren een Q5 rijden zonder een audi die er achteraan reed. Geldt deze optie alleen voor de duurdere uitvoeringen? :-D:-D:-D:-D:-D

Posted

Om onderweg de sleurhut in de gaten te kunnen houden!