Effenix Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Ik kreeg de indruk dat de camera van mijn Kia steeds vager werd. Leek wel of deze beslagen was. Heb deze droog en schoon gemaakt maar dit gaf geen verschil. De camera zit buiten dus zou daar geen last van moeten hebben. Herkent iemand dit? Of ligt dit aan de softwareversie? Dank Quote
Guest asterix Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Vuil worden gebeurt wel snel, maar even schoonmaken en het is weer prima bij mij. Volgende versie maar een klein ruitenwissertje erop ... Quote
Jantje.2 Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Vooral met dit weer, er wordt al aardig gestrooit en dat slaat behoorlijk op je auto, dus ook op de lens van de camera, hou je dit niet tegen denk ik Quote
Guest asterix Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Of zo'n klein spoeiertje erop is ook leuk. Trouwens, met mijn Xenon lampen zitten er van die sproeiers voorop en die sproeien me toch. Leuk als je bij het stoplicht staat te wachten naast een paar fietsers, die zijn echt meteen soaked Marcel Quote
Effenix Posted November 28, 2010 Author Posted November 28, 2010 Dank voor alle reacties. Euvel is verholpen. Quote
Smart Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Ik heb er af en toe ook weleens last van. Quote
Peterrrrr Posted November 28, 2010 Posted November 28, 2010 Hebben de meeste wagens met camera, kan ook niet anders. Die worden ook nat en vuil... Quote
Xling Posted November 30, 2010 Posted November 30, 2010 Dank voor alle reacties. Euvel is verholpen. Hoe dan als ik vragen mag? Quote
Effenix Posted December 1, 2010 Author Posted December 1, 2010 Hoe dan als ik vragen mag? Water en een doekje. Quote
der Rudi Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 (edited) Water en een doekje. Weer een verschil met een Audi Q5 ontdekt; als je een Q5 koopt rijdt er altijd iemand van Audi achter je aan om dat ding schoon te maken ................. (kan het niet laten ..............; moet kunnen ) Edited December 3, 2010 by der Rudi Quote
woskam Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 Ik las in de manual van het navigatie systeem, dat je ook naar achteren kunt kijken, ook als hij niet in de achteruit staat. Weet iemand hoe? Alvast bedankt voor de reactie. Quote
Jantje.2 Posted December 3, 2010 Posted December 3, 2010 is dat nodig dan? wil je graag het kenteken van die bumperklever (Q5 rijder?!) lezen? Quote
Sandtrack Posted December 4, 2010 Posted December 4, 2010 Ik stel wellicht een domme vraag, maar waar kan ik me ff voorstellen, of gaat dit in zijn werk door de rubriek "snel reageren. Kan verder niets vinden. Bedankt "Sandtrack" Quote
der Rudi Posted December 4, 2010 Posted December 4, 2010 (edited) Ik weet niet hoe je op dit item terecht bent gekomen maar het beste kun je op dit forum terug naar 'Kiaclub Nederland' gaan (dus uit de sectie 'Sportage', uit de sectie 'Kia modellen' en dan op de hoofdmap 'Kiaclub Nederland'. Daar is een topic waarop je jezelf kunt voorstellen ('introductie/nieuwe leden'). Nu zit je namelijk middenin een discussieitem ....................... (geeft niets hoor). Of klik rechtstreeks op het tabblad 'forum' (bovenaan de pagina). Edited December 4, 2010 by der Rudi Quote
Effenix Posted December 7, 2010 Author Posted December 7, 2010 Weer een verschil met een Audi Q5 ontdekt; als je een Q5 koopt rijdt er altijd iemand van Audi achter je aan om dat ding schoon te maken .................(kan het niet laten ..............; moet kunnen ) Ik zag gisteren een Q5 rijden zonder een audi die er achteraan reed. Geldt deze optie alleen voor de duurdere uitvoeringen? :-D:-D:-D:-D Quote
woskam Posted December 8, 2010 Posted December 8, 2010 Om onderweg de sleurhut in de gaten te kunnen houden! Quote
Recommended Posts