Jump to content

prijs accessoires venga

lucsandy

Recommended Posts

Hallo

Ik heb deze middag een offerte gekregen van mijn dealer ivm rvs accessoires.

Ik vond de mistlichtringen erg duur

Heeft er iemand een idee wat de richtprijzen zijn?

Mvg Luc

hallo Luc

je kan Smart en Chrones naar de ervaringen en prijzen vragen.

Maar ik zou vooral even het aan Chrones vragen!.

Hij heeft namelijk niet zulke goede ervaringen, dit vwb beschadigingen en loslaten van strips.

Mijn RVS op de mistlampen is erg goed. Achter en bij de ramen minder, daarbij is het achter niet het RVS wat ik had verwacht. Deze zijn er dus af omdat ze continue los lieten en ook krasten op mijn achterklep en rubbers, is gelukkig volledig hersteld door een nieuwe achterklep en raamrubbers.. ;) lekker nieuw dus.

Bij sommige is het wel gelukt om RVS te plaatsen zonder problemen.

ze kosten 209 euro, ik heb 30 euro korting gehad. + 10 euro klantenkorting omdat ik voor de 2e keer een kia kocht. Dus de mistlampen waren bij mij 169 euro inclusief plaatsen. Deze zitten nog altijd fantastisch zonder problemen!! :) Komt ook omdat dat RVS hier meer grip heeft dan zo'n klein dun randje. Als je foto's wilt zien, laat het mij maar weten.

Als je nog meer wilt weten hoor ik het graag.

Ze zijn echt super, nooit foto's bij mij gezien?

Het kost wat berichten om met jou te communiceren......

Ik vroeg dus......lees mijn eerdere bericht er nu eens op na?

Wat staat daar als vraag? Hebben die van jou ook 35,00 gekost?

Het kost wat berichten om met jou te communiceren......

Ik vroeg dus......lees mijn eerdere bericht er nu eens op na?

Wat staat daar als vraag? Hebben die van jou ook 35,00 gekost?

Nee maar als wij over communiceren gaan hebben kunnen we heel wat berichten schrappen want de helft wat hier getypt wordt is 'chat-talk', niet op topic ingaan en daar doen jullie flink aan mee.

Anyway, het was meer van: Jij hebt al zoveel RVS, daar horen instaplijsten bij ongeacht of ze 35 euro zijn of 179(?) euro. Grappig bedoeld.....

Goed, back to topic:

--> Smart vroeg dus of die van Luc RVS of plastic moeten zijn, want 35 euro is wel erg weinig voor de RVS instaplijsten.

Weet dat mijn Cee'd ze ook heeft zitten, zal er eens een foto van maken als ik de auto heb. Weet alleen niet wat ze gekost hebben, is bij aflevering eerste eigenaar erop gezet net als parkeersensoren.

Instaplijsten GELIJK doen! Ik heb ze ook en ben heel erg tevreden! Die dingen zijn echt een lust voor het ogen en het bied wel de nodige bescherming. Blijft goed zitten, geen probleem. Materiaal ziet er duur uit en is lekker dikke RVS!

Kortaf was niet de bedoeling.

Jouw bovenstaande bericht snap ik daarom in z'n geheel niet, waneer je weet dat die dingen 35,00 kosten. Jij zegt nl. 'gelijk doen'! Begrijp je mijn verbazing?

Kortaf was niet de bedoeling.

Jouw bovenstaande bericht snap ik daarom in z'n geheel niet, waneer je weet dat die dingen 35,00 kosten. Jij zegt nl. 'gelijk doen'! Begrijp je mijn verbazing?

Ik snap het, maar mijn reactie was: WOW 35 euro, daar moet je het niet voor laten - ik was in de veronderstelling dat het de RVS zijn. (waren)

Ik snap het! :P vrienden? ;) *SCHUT HAND*

@micle ben erg benieuwd naar de foto, het zal Luc ook erg helpen als het blijkt dat het de plastic variant is.

Gekke is dat hij in zijn eerste bericht zei: Ik heb deze middag een offerte gekregen van mijn dealer ivm rvs accessoires.

Dus ik was er vanuit gegaan dat alles RVS is.

Maar Smart, mijn ervaring met RVS op raam en achter is niet goed, maar de jouwe wel, het is misschien niet helemaal eerlijk dat het bij mij fout gegaan is, het kan dus ook gewoon goed gaan.

Ik had gewoon de pech dat het bij mij niet wilde, en dat ik het zelf opgegeven heb.

Tja, wat is niet eerlijk. Mijn RVS is ook niet helemaal goed geplakt, maar ik heb dat niet kenbaar gemaakt op het forum. Betreft o.a. de RVS mistlampomlijsting en

Maar lucsandy,

Als jij de RVS set echt voor 35 euro kan krijgen, is er dan een mogelijkheid dat je er een extra set bij besteld? Ik betaal je graag de 35 euro + verzendkosten!!

Zeg meneer, zit je nu alleen aan jezelf te denken......?:wacko::hammer:

Zeg meneer, zit je nu alleen aan jezelf te denken......?:wacko::hammer:

O Sorry

Zeg beste lucsandy.

Is er een mogelijkheid om aan je dealer te vragen of er een KIA Forum korting te regelen is?

Misschien wil je dealer dan iedereen een setje toesturen.

Natuurlijk wel het RVS setje!

zo goed Smart? :yes:

Hey jongens

Het is het setje zoals op de foto niet het echte rvs

Sorry voor de verkeerde woordkeuze in het begin

Het ging dus om de rvs mistlichtringen en strip op de achterklep in het midden

ik wil geen oorlog ontketenen onder de mede forumleden die mij foutief begrepen hebben:wink: