Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Benzineverbruik 2007 model

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Weet iemand al iets over het benzineverbruik van het nieuwe model ?? schijnt op elke kia pagina (nog) een groot geheim te zijn :shock:

TNX

F.Elings

Geplaatst

Verbruik 2.5 CRDi VRT

Stad: 1 op 10 km (Handgeschakeld), 1L op 9,3 km (Automaat)

Buitenweg: 1L op 14,9 km (Handgeschakeld), 1L op 13,7 km (Automaat)

Gemiddeld: 1L op 12,7 km (Handgeschakeld), 1L op 11,6 (Automaat)

CO2 uitstoot (gemiddeld) (g/km) 209 (Handgeschakeld), 228 (Automaat)

De gegevens van de in Februari 2007 leverbare 3.3 V6 zijn nog niet bekend.

• 4 maanden later...
Geplaatst

Heb sinds 8 dagen mijn 3.3 v6 en het verbruik is enorm. Ik ben een redelijk rustige rijder, probeer niet meer dan 2000 to 2500 toeren te maken en dan zo'n resultaat.... Ik hoop dat het beter wordt!!!

Geplaatst

Robert schreef:

Heb sinds 8 dagen mijn 3.3 v6 en het verbruik is enorm. Ik ben een redelijk rustige rijder, probeer niet meer dan 2000 to 2500 toeren te maken en dan zo'n resultaat.... Ik hoop dat het beter wordt!!!

Robert graag als je wat kilometers gemaakt hebt wat resultaten vermelden. Ik ben benieuwd naar de verschillen tussen de oude 3.5 en de nieuwe 3.3.

Geplaatst

Zoals ook door Andre gemeld kan het even duren voordat je de offici?le fabriekscijfers zult gaan halen. Een motor moet eerst goed zijn ingelopen en dat duurt naar mate dat de cilinderinhoud groter is langer...

Ik rij na 155.000 km nu gemiddeld 1 op 12,5 met op de lange afstanden uitschieters naar 1 op 13,6 (handgeschakeld, op cruise controll). En dat vind ik prima voor zo'n dikke SUV.

Het laten tunen heeft hierin zeker zijn meerwaarde bewezen.

• 2 weken later...
Gast schoenmakertje
Geplaatst

op de site van KIA nederland staat het verbruik van de 3.3.

gemiddeld verbruik 10,8l /100km = 1op9,

Frans

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.

• Nieuwe Aanmaken...