Dino-tjuh Posted December 3, 2010 Share Posted December 3, 2010 Is er al iets bekend wanneer de nieuwe Sportage wordt geleverd met de 1.7 crdi motor ? En zijn er al specs van bekend ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
axel Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 ik ben gisteren mijn Sportage met 1.7 crdi motor gaan ophalen bij de dealer Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kia Fan Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 @axel: verklaar je nader.... waarschijnlijk niet in NL want hier volgens mij nog niet leverbaar in de 1.7 diesel motor, dus benieuwd...... (en ik denk met mij meer mensen) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
axel Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 inderdaad niet in nederland maar in belgie Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dino-tjuh Posted December 4, 2010 Author Share Posted December 4, 2010 Kun je er al iets over vertellen ik weet dat je hem net hebt maar ben erg benieuwd naar het vermogen/koppel met deze motor op de Sportage Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bigwade Posted December 4, 2010 Share Posted December 4, 2010 Kun je er al iets over vertellen ik weet dat je hem net hebt maar ben erg benieuwd naar het vermogen/koppel met deze motor op de Sportage Kortom, we zitten dringend verlegen om de eerste rijders test van de 1.7 Diesel Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dino-tjuh Posted December 5, 2010 Author Share Posted December 5, 2010 Kortom, we zitten dringend verlegen om de eerste rijders test van de 1.7 Diesel Met andere woorden....Inderdaad Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
axel Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 ik heb nu 400km gereden en deze 17 crdi motor rijdt vlot,hij heeft voor mijn gevoel genoeg koppel en vermogen om met het verkeer mee te gaan en je hoeft niet veel te schakelen wat wel prettig is.Ik ben niet zo goed in het schrijven van verslagen maar wel in het beantwoorden van vragen dus laat maar komen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dino-tjuh Posted December 8, 2010 Author Share Posted December 8, 2010 Hey Axel daar komen ze dan..... Hoe is het verbruik? Kun je hem misschien vergelijken met de 1.6gdi ? (toevallig mee gereden) Iets vertellen over bergop rijden, koppel/vermogen ik las dat je "lui" kunt rijden, dus trekkracht onderin voldoende? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
axel Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 ik kan niet vergelijken met een 16gdi want daar heb ik nog niet mee gereden mijn vorige wagen was een vw jetta 19tdi met dsg verbruik weet ik nog niet voorlopig geeft de boorcomputer 6.8 liter aan wel bijna altijd gewone wegen gereden en geen lange stukken bergop weet ik niet heb nog maar over een brug gereden en dat ging vlot Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts