Dino-tjuh Geplaatst 3 December, 2010 Geplaatst 3 December, 2010 Is er al iets bekend wanneer de nieuwe Sportage wordt geleverd met de 1.7 crdi motor ? En zijn er al specs van bekend ? Quote
axel Geplaatst 4 December, 2010 Geplaatst 4 December, 2010 ik ben gisteren mijn Sportage met 1.7 crdi motor gaan ophalen bij de dealer Quote
Kia Fan Geplaatst 4 December, 2010 Geplaatst 4 December, 2010 @axel: verklaar je nader.... waarschijnlijk niet in NL want hier volgens mij nog niet leverbaar in de 1.7 diesel motor, dus benieuwd...... (en ik denk met mij meer mensen) Quote
axel Geplaatst 4 December, 2010 Geplaatst 4 December, 2010 inderdaad niet in nederland maar in belgie Quote
Dino-tjuh Geplaatst 4 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 4 December, 2010 Kun je er al iets over vertellen ik weet dat je hem net hebt maar ben erg benieuwd naar het vermogen/koppel met deze motor op de Sportage Quote
bigwade Geplaatst 4 December, 2010 Geplaatst 4 December, 2010 Kun je er al iets over vertellen ik weet dat je hem net hebt maar ben erg benieuwd naar het vermogen/koppel met deze motor op de Sportage Kortom, we zitten dringend verlegen om de eerste rijders test van de 1.7 Diesel Quote
Dino-tjuh Geplaatst 5 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 December, 2010 Kortom, we zitten dringend verlegen om de eerste rijders test van de 1.7 Diesel Met andere woorden....Inderdaad Quote
axel Geplaatst 8 December, 2010 Geplaatst 8 December, 2010 ik heb nu 400km gereden en deze 17 crdi motor rijdt vlot,hij heeft voor mijn gevoel genoeg koppel en vermogen om met het verkeer mee te gaan en je hoeft niet veel te schakelen wat wel prettig is.Ik ben niet zo goed in het schrijven van verslagen maar wel in het beantwoorden van vragen dus laat maar komen Quote
Dino-tjuh Geplaatst 8 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 8 December, 2010 Hey Axel daar komen ze dan..... Hoe is het verbruik? Kun je hem misschien vergelijken met de 1.6gdi ? (toevallig mee gereden) Iets vertellen over bergop rijden, koppel/vermogen ik las dat je "lui" kunt rijden, dus trekkracht onderin voldoende? Quote
axel Geplaatst 9 December, 2010 Geplaatst 9 December, 2010 ik kan niet vergelijken met een 16gdi want daar heb ik nog niet mee gereden mijn vorige wagen was een vw jetta 19tdi met dsg verbruik weet ik nog niet voorlopig geeft de boorcomputer 6.8 liter aan wel bijna altijd gewone wegen gereden en geen lange stukken bergop weet ik niet heb nog maar over een brug gereden en dat ging vlot Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.