Liliane Geplaatst 4 December, 2010 Geplaatst 4 December, 2010 Hallo allemaal, Ik ben sinds een paar maanden in het bezit van een Kia Pro Ceed, 1600, zwart. Erg blij met deze aankoop en tot nu toe nog erg tevreden. Vooral erg blij met de extra's die erbij zitten, zoals de sportpackage. Mooi en sportief en daar hou ik wel van. Ben benieuwd wat en wie ik er hier tegenkom, en dat als er wat is jullie veel tips voor me hebben Liliane Quote
Alex VB Geplaatst 4 December, 2010 Geplaatst 4 December, 2010 Hallo Lilliane, Van harte welkom op ons forumpie en vooral veel plezier met de aankoop van de pro cee'd.. Zelf rijd ik de SW Sport (Belgi Quote
Micle Geplaatst 4 December, 2010 Geplaatst 4 December, 2010 Welkom Liliane hier op het forum. Heel veel lees, schrijf plezier en vele veilige km. Zelf moet ik nog even wachten op mijn eerste kia (zie foto) Micle Quote
Smart Geplaatst 4 December, 2010 Geplaatst 4 December, 2010 Welkom Liliane! U vraagt en anderen zullen (soms ook ongevraagd)antwoorden, gegarandeerd! Quote
Peterrrrr Geplaatst 4 December, 2010 Geplaatst 4 December, 2010 Welkom ! Heb je foto's van je Pro Cee'd ? Quote
Liliane Geplaatst 5 December, 2010 Topic Starter Geplaatst 5 December, 2010 Hey Peterrrr, De foto die bij mijn profiel staat, dat is mijn karretje. En bedankt voor jullie reakties!! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.