Harrykiavenga Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Iemand al ervaring met de pasvormhoes die nog tot 10 dec 2010 bij de Kiadealer in de aanbieding is. Ik heb hem vandaag even gezien. Ziet er goed en gedegen uit. Vind hem niet goedkoop maar je hebt er zowel winters tegen bevroren ruiten als zomers als zonwering wat aan. groet, Harry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Vreemd, want je zult nog steeds de overige ruiten ijsvrij moeten maken, om zicht te houden en een bekeuring te voorkomen! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 (edited) Ik gebruik ruiten ontdooider van valma. Paar keer sprayen, werkt als een tiet en scheelde een hoop tijd. Daarbij is het biologisch afbreekbaar en niet slecht voor het milieu. Even laten intrekken, 2 minuten en klaar is Kees. En slecht voor je rubbers is ook allang niet meer. Voor mij geen krabben, ik had daar bij mijn picanto een dikke kras door op de voorruit. Anyway, ik heb hem even gezien de hoes maar is niks voor mij. Wel ziet hij er degelijk en afwerkt uit. Edited December 8, 2010 by Chrones Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micle Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Ik heb het geluk dat ik mijn auto in een woning uuhhhh herstel de garage kan zetten en dus ook bijna nooit hoeft te krabben. Ervaring met een hoes heb ik dus niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
D'olde grieze Posted December 8, 2010 Share Posted December 8, 2010 Ook een probaat middel is een fluitketel met warm (dus niet heet) water. De fluit er wel even afhalen als je het warme water over de ruiten giet. Ik gebruik dit al 25 jaar zonder dat er een barst of scheur in Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 (edited) Ook een probaat middel is een fluitketel met warm (dus niet heet) water.De fluit er wel even afhalen als je het warme water over de ruiten giet. Ik gebruik dit al 25 jaar zonder dat er een barst of scheur in Edited December 9, 2010 by ger.w. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 (edited) Iemand al ervaring met de pasvormhoes die nog tot 10 dec 2010 bij de Kiadealer in de aanbieding is. Ik heb hem vandaag even gezien. Ziet er goed en gedegen uit. Vind hem niet goedkoop maar je hebt er zowel winters tegen bevroren ruiten als zomers als zonwering wat aan.groet, Harry Hallo harry fijn toch als je een vraag stelt en je vervolgens allemaal niet relevante reacties krijgt. Heren er wordt gevraagd of de pasvorm hoes wat is, en niet hoe je het ijs van je ramen afkrijgt Laat ik dan maar even reageren. Ik heb de hoes! Afgelopen zomer in Oosterijk gekocht voor rond de 30 euro. Persoonlijk vind ik het een goede hoes, die je volledige raam bedekt Ik heb een uitvoering die ook vermeld staat op de KIA website (vastmaken aan de velgen.) Maar er is iemand hier (even de naam kwijt, die het elastiek om de spiegels moet doen. Tot nu toe scheelde het een hoop tijd om de voor en zijramen sneeuw/ijs vrij te maken. Achter raampjes spuit ik wel even met antivries(zelfde wat in mijn ruitensproeier reservoir zit) Achterraam doet de verwarming wel. Van de zomer heb ik het niet gebruikt, ik gebruik het alleen in de winter. geen spjt van de aankoop! Edited December 9, 2010 by Venga1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 Mijn verbazing blijft toch van enige relevantie, omdat je nog steeds de rest van de ramen moet ontdoen van ijs. Nut en noodzaak zie ik daarmee niet zo goed met deze halve hoes. Wie kan mij dat uitleggen? Of is het zo dat je nu de helft van de tijd hebt bespaart met het ijskrabben? Maar het blijft een mooie en degelijk uitgevoerde hoes. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Harrykiavenga Posted December 9, 2010 Author Share Posted December 9, 2010 @venga1 Dank voor je reactie. De pasvorm hoes die nu in de aanbieding is bedekt het hele voorraam en aan beide kanten ook het zijraam. Deze hoes wordt ook met elastieken om de spiegel vast gezet en met een soort van envelope om de bovenkant van de deur. groet, Harry Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidsgulden Posted December 9, 2010 Share Posted December 9, 2010 (edited) Ik heb de hoes een paar weken geleden aangeschaft, naar aanleiding van de mailing. Heb wel een garage, maar die staat zoals bij velen vol met troep, auto staat dus buiten voor de garage. Hoes is nogal prijzig, maar direct na de aanschaf begon het slechte weer. Kan de hoes aanbevelen. Gemakkelijk aan te brengen en eraf te halen. (binnen 1 minuut) en werkt perfect. Voorrruit en voor-zijramen zijn schoon, achterruitverwarming aan en je kunt direct wegrijden met goed zicht. Bij (onder) de spiegels zit bij mij een klittenbandstrip, waarmee je het geheel strak trekt. Materiaal is stevig, en deurstukken zijn extra verstevigd. Goed product ! Het is wel handig als je de hoes binnen kunt leggen (schuur / garage) zodat hij geheel droog is als je hem weer aanbrengt. Edited December 9, 2010 by Davidsgulden typefout Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts