tomtomgo88 Posted December 9, 2010 Posted December 9, 2010 Hallo, even een vraagje van mijn sephia 94' werken de Kentekenverlichting En het mistachterlicht niet, lampjes en zekeringen zijn in orde, iemand Bekend met dit kwaaltje? Gr. Tom Quote
El-Rio-Grande Posted December 9, 2010 Posted December 9, 2010 Heb je de bedrading al nagemeten? Krijg je wel spanning bij de bewuste verlichting en zekering? Is het zomaar ineens verschenen, of heb je de auto 'onlangs' gekocht en komen deze gebreken nu aan het licht? Quote
tomtomgo88 Posted December 9, 2010 Author Posted December 9, 2010 (edited) Ik heb de auto twee maanden geleden gekocht Maar heb nu pas tijd om ernaar te kijken. Heb nog niet gemeten zal ik eerst eens doen.. Dit probleempje is er als sinds ik de auto kocht. Dashboardverlichting en interieurverlichting en dergelijke Werken wel gewoon naar behoren. Edited December 9, 2010 by tomtomgo88 Quote
tomtomgo88 Posted December 14, 2010 Author Posted December 14, 2010 Sorry voor de wat late reactie, ben chauffeur dus heb niet zoveel vrije tijd. afgelopen weekend aan het meten gegaan, en nu blijkt dat ik op de lampjes geen spanning krijg, en op de schakelaars en de zekeringen wel. Dus met een beetje pech zit het probleem in de bedrading. Is er toevallig iemand die weet of er nog enige stekker verbindingen zijn achter in de auto met betrekking tot de kentekenverlichting en / of het mistachterlicht. Quote
El-Rio-Grande Posted December 15, 2010 Posted December 15, 2010 Dat vermoedde ik al... Dan zal er vast al eens met de bedrading gerommeld zijn. Ik durf je dan ook niet te zeggen hoe je het probleem zo 1 2 3 opgelost krijgt, in het ergste geval moet je de bekabeling vervangen... Heb zo ook geen idee waar die bekabeling loopt? Gr, Peter Quote
Micle Posted December 15, 2010 Posted December 15, 2010 Heeft er geen trekhaak onder gezeten soms en hebben ze aan het draadje van de mistlamp liggen rommelen voor de aanhanger? Zie je toevallig nog sporen of er een trekhaak onder gezeten heeft. Zeg zo maar iets! Quote
tomtomgo88 Posted December 15, 2010 Author Posted December 15, 2010 Er zit nu een trekhaak onder, deze heeft een ouderwetse 7-polige aansluiting. Dat is wel slim bedacht ja, had ik nog niet aan gedacht, misschien hebben ze daaraan geprutst. Quote
Micle Posted December 16, 2010 Posted December 16, 2010 ik hoop dat je het snel gevonden krijgt en mocht het met de trekhaak te maken hebben gehad hoor ik het wel. Heb al vaker een wilde gok gedaan hier en bleek achteraf nog goed te zijn ook. Dus wie weet;) wens je veel succes van deze kant. Quote
Recommended Posts