Jump to content

Kentekenverlichting en mistachterlicht

Recommended Posts

Posted

Heb je de bedrading al nagemeten? Krijg je wel spanning bij de bewuste verlichting en zekering?

Is het zomaar ineens verschenen, of heb je de auto 'onlangs' gekocht en komen deze gebreken nu aan het licht?

Posted (edited)

Ik heb de auto twee maanden geleden gekocht

Maar heb nu pas tijd om ernaar te kijken.

Heb nog niet gemeten zal ik eerst eens doen..

Dit probleempje is er als sinds ik de auto kocht.

Dashboardverlichting en interieurverlichting en dergelijke

Werken wel gewoon naar behoren.

Edited by tomtomgo88
Posted

Sorry voor de wat late reactie, ben chauffeur dus heb niet zoveel vrije tijd.

afgelopen weekend aan het meten gegaan, en nu blijkt dat ik op de lampjes geen spanning krijg, en op de schakelaars en de zekeringen wel.

Dus met een beetje pech zit het probleem in de bedrading.

Is er toevallig iemand die weet of er nog enige stekker verbindingen zijn achter in de auto met betrekking tot de kentekenverlichting en / of het mistachterlicht.

Posted

Dat vermoedde ik al...

Dan zal er vast al eens met de bedrading gerommeld zijn.

Ik durf je dan ook niet te zeggen hoe je het probleem zo 1 2 3 opgelost krijgt, in het ergste geval moet je de bekabeling vervangen...

Heb zo ook geen idee waar die bekabeling loopt?

Gr,

Peter

Posted

Heeft er geen trekhaak onder gezeten soms en hebben ze aan het draadje van de mistlamp liggen rommelen voor de aanhanger? Zie je toevallig nog sporen of er een trekhaak onder gezeten heeft. Zeg zo maar iets!

Posted

ik hoop dat je het snel gevonden krijgt en mocht het met de trekhaak te maken hebben gehad hoor ik het wel. Heb al vaker een wilde gok gedaan hier en bleek achteraf nog goed te zijn ook. Dus wie weet;);)

wens je veel succes van deze kant.