Edwin936 Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Ik heb pas geleden een bericht geplaatst waarin ik vertelde dat mijn sorento 2.5 diesel op hoge snelheid te snel afkoelt en moeilijk weer op temperatuur komt. Ik dacht dat het de thermostaat zou zijn, maar die heb ik vorig jaar ook al vervangen. Nu heb ik getest met koude motor, en wanneer ik gas geef begint de koelvin ook aan te slaan. weet iemand wat voor soort koelvin er op zit? Ik kan de koelvin met de hand draaien met enige weerstand. Met een stilstaande motor uiteraard. Weet iemand hier wat aan te doen?? Met vr gr. Edwin Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
NonkelSimon Posted December 13, 2010 Share Posted December 13, 2010 Even langst de garage en daar zullen ze snel achterhalen waar het probleempje zit, wss krijgt de computer verkeerde signalen van temp en gaat hij de koelvin veel te vaak aansturen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts