Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

hallo alle,

vanmiddag dealer gebeld met de vraag of er nu eindelijk een update beschikbaar is voor de stuurproblemen van de sportage en hij had nog steeds niets vernomen van kia en verwachtte dat het nog wel een tijdje kon duren voor het er was,vervolgens gevraagd of hij hem op een andere instelling wilde zetten maar dat mocht hij niet meer doen bekende verhaal , maar ga met de kerst op vakantie dus wil eigenlijk wel een beetje veilig de weg op maar helaas.

dit vergalt wel het plezier in de auto en het is mijn eerste kia en ik denk als dit niet spoedig verholpen word ook mijn laatste.

hoe mooi ik hem ook vind het liefst had ik hem gisteren al terug gebracht.

ben wel nieuwsgierig of iemand anders al iets gehoord heeft.

groetjes,

Geplaatst

Deze mail ontvingen wij deze week van de Director After Sales Kia Motors NL:

Stuurbekrachtiging:

Om auto’s effici

Geplaatst
maar ga met de kerst op vakantie dus wil eigenlijk wel een beetje veilig de weg op maar helaas.

dit vergalt wel het plezier in de auto en het is mijn eerste kia en ik denk als dit niet spoedig verholpen word ook mijn laatste.

hoe mooi ik hem ook vind het liefst had ik hem gisteren al terug gebracht.

Wat is er op dit moment dan niet veilig aan ?

Geplaatst

Ik vraag mij af waarom de Director After Sales Kia Motors NL geen actie onderneemt

richting techn.afdeling kia die de daeler toestemming geeft voor de verandering aan instelling en daardoor mede verantwoordelijk is voor eventuele gevolgen door instelling.

Indien de brief van Director After Sales Kia Motors NL betreffende de veiligheid klopt

wordt het tijd dat deze meneer zijn verantwoording neemt en heel vlug intern in actie komt.

Ik hoop op een snelle reactie om de veiligheid van alle kia rijders en mede weggebruikers niet in gevaar te brengen.

En wij zullen dan heel snel een oproep krijgen om de stuurinstelling terug te zetten

Geplaatst

BW geeft het al aan. Er is al een discussie mbt het "stuurprobleem" van de nieuwe Sportage waarin iedereen zijn verhaal kwijt kan zoals updates etc.

Daarom is dit draadje gesloten!.

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...