bertuswever Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 Nou dan zal ik mij hier ook maar even voorstellen zoals het hoort. Ik ben Bertus Wever en zal hoop ik febr. of maart ook tot de KIA Sportage rijders behoren. Ik kwam er ook bij toeval achter dat er een Kia forum was. En heb al de nodige vragen beantwoord gekregen waar ik aan zat te denken Met vriendelijke groet Quote
JJWW810 Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 Nou dan zal ik mij hier ook maar even voorstellen zoals het hoort.Ik ben Bertus Wever en zal hoop ik febr. of maart ook tot de KIA Sportage rijders behoren. Ik kwam er ook bij toeval achter dat er een Kia forum was. En heb al de nodige vragen beantwoord gekregen waar ik aan zat te denken Met vriendelijke groet Welkom Bertus en veel plezier op dit FORUM Gr, JJWW810 Quote
Treespotter (aka Birdy) Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 Welkom Bertus, Volgens mij is dit inderdaad een leuk forum en wat ik er zo van begrepen heb is de 'importeuringang' hier een prettige bijkomstigheid. Quote
Remko .me Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 Welkom Bertus! Wij zijn heel erg benieuwd zodra je de Sportage hebt naar de foto's! Maak je deze wel he!?? Groeten, Remko Quote
Micle Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 (edited) Bertus, Dat het maar snel maart is en van harte Edited December 18, 2010 by Micle Quote
Smart Posted December 18, 2010 Posted December 18, 2010 Hallo Bertus, Welkom op ons forum en straks lekker genieten van je nieuwe Sportage! Quote
Recommended Posts