Lowlander Posted November 26, 2004 Posted November 26, 2004 In het voorjaar 2005 wordt er in de regio Ruhrgebiet een Cleantreffen georganiseerd op initiatief van Cleanbaer (duits S. forum). Exacte plaats en datum nog niet bekend. Hier krijgt men de mogelijkheid onder leiding/toezicht van professionals de S. te reinigen. Met de geleerde tips & tricks moet de S. er dan ook in de toekomst blinkend bij staan. De thread vind je op http://forum.webmart.de/wmmsg.cfm?id=2226667&d=180&a=1&t=2272388
Guest Posted April 11, 2005 Posted April 11, 2005 Dit was een perfecte dag. Helaas was het erg koud, maar ik heb gezien hou je in no-time je auto kunt omtoveren naar een compleet nieuwe auto. Echt perfect spul wordt hiervoor gebruikt. Degene die dat verkoopt komt ook naar Vatertagstreffen in Geilenkirchen. Een compleet pakket voor circa 7-9 reinigingsbeurten kost ca. 60 euro. Echte de moeite waard! De basis van dit cleaning spul is een soort zand. Hiermee worden de putjes in de lak opgevuld. Door dit met 3 lagen te doen is alsof er een soort teflon laag over de lak ligt, waardoor vuil totaal geen grip meer heeft op de auto. Auto wassen doe je dan gewoon met water en een doekje. Geen sop meer nodig !
AJ Mol Posted April 12, 2005 Posted April 12, 2005 Klinkt interessant. Misschien dat er een aantal langs komen. Kunnen ze het met eigen ogen zien. Misschien weer leuk als ze er ook weer zijn op ons Kia Event op zondag 18 september. Helaas kan ik niet naar Vatertagstreffen in Geilenkirchen. Ik heb dan wacht- en waakdienst. Misschien kan ik nog ruilen met een collega voor een dag om toch even langs te komen, maar volgens mij zijn de meeste bij ons op vakantie. Afwachten maar.
Recommended Posts