kiaman Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Dit is wat een Kia Sportage rijder wil hebben toch. Iedere dag wegrijden en zien hoe de TSC en 4x4 het werk doet op de besneeuwde wegen. Ben gigantisch blij met mij Sportage. Love it. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
der Rudi Posted December 21, 2010 Share Posted December 21, 2010 Maar je weet dat toen de eerste audi quattros kwamen er relatief veel ongelukken waren met die autos in de winter omdat de eigenaren dachten dat ze met elke snelheid een bocht konden nemen in de sneeuw ................. en dat ook het remmen net zo lang duurt als een 2wd ............ Maar ik snap heel goed wat je bedoelt ............. Wegrijden bij een stoplicht op sneeuw is geweldig. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiaman Posted December 22, 2010 Author Share Posted December 22, 2010 der Rudi---> you`re right. Wel erg prettig gevoel. Verder denk ik gelukkig niet als die quattro rijders. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts