KiaVenga12 Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 (edited) Zag net de nieuwe stootlijsten voor de Venga, nu wel echt vormgegeven dacht ik zo... Loopt mee in de z.g. hockeystick. Edited December 27, 2010 by KiaVenga12 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Deze is ook nieuw en nu beter geplaatst t.o.v. de carosserielijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Die zijn er al een tijdje hoor Vreselijk duur, en volgens mij op die plek volledig overbodig Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Die zijn er al een tijdje hoor. Vreselijk duur, en volgens mij op die plek volledig overbodig Deze zijn toch wel nieuw hoor. Die oude was iets anders gemodelleerd maar vrijwel identiek. Maar jij hebt gelijk, absoluut overbodige plek heren ontwerpers! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiaVenga12 Posted December 27, 2010 Author Share Posted December 27, 2010 Die zijn er al een tijdje hoorVreselijk duur, en volgens mij op die plek volledig overbodig Het ligt er aan hoe dik ze zijn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Deze zijn toch wel nieuw hoor. Die oude was iets anders gemodelleerd maar vrijwel identiek. Is dat zo? Ok, maar blijf het een rare plek vinden, totaal geen bescherming. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Ok, maar blijf het een rare plek vinden, totaal geen bescherming. Helemaal mee eens! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 En eerlijk gezegd....vreselijk lelijk Maar dat is natuurlijk een kwestie van smaak Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga OK Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Het ligt er aan hoe dik ze zijn... Voor ze op deze plek iets aan bescherming doen moeten ze wel heeeeeeel dik zijn.... Ehuh, erg lelijk btw.. Groet, Peter Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiaVenga12 Posted December 27, 2010 Author Share Posted December 27, 2010 Welke vinden jullie nu lelijk en niet ter zake doende? Allebei? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Degene die ik in dit topic geplaatst heb, vind ik eerlijk gezegd mooier en iets subtieler vorm gegeven. Daarnaast is de hoogte beter gekozen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Welke vinden jullie nu lelijk en niet ter zake doende?Allebei? die krengen die onderop zitten zijn spug lelijk Die andere zijn uit beschermend oogpunt veel beter, ik heb er ook wel een aan gedacht om te kopen. Maar zonder is het mooiste, maar dan heb je minder bescherming. Vooral als ik tussen andere auto's sta ingeparkeerd denk ik er wel eens aan om het aan te schaffen. Maar waarom zijn KIA accessoires zo duur, moet daar de winst vandaan komen? iemand heeft hier een avatar met die bescherm strips erop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Als het goed is, kun je mijn plaatje met stootstrips in dit topic zien en staat gewoon op de site van Kia NL. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted December 27, 2010 Share Posted December 27, 2010 Als het goed is, kun je mijn plaatje met stootstrips in dit topic zien en staat gewoon op de site van Kia NL. Hoi Smart daar heb je helemaal gelijk in, en was niet helemaal duidelijk ik kan het 123 niet meer vinden wie het heeft, misschien kan diegene even zijn gebruikers ervaring geven Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 28, 2010 Share Posted December 28, 2010 Ik heb nog een plaatje met die stootstrips, maar dan anders gemonteerd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
wilcot Posted December 28, 2010 Share Posted December 28, 2010 Hallo allemaal Ik heb nu de tweede versie van de stootstrips op mijn Venga zitten. (Bij de eerste versie konden de deuren niet gezamelijk open worden gemaakt als de achterdeuren als eerst in zijn geheel open stonde) Netjes opgelost door Kia maar wel erg slordig om dit zo te leveren. Je kunt er over twisten mooi of lelijk. Ik vind ze gewoon nuttig en dus zinvol. Ze zitten precies in de bolling van de deur en zeker afhankelijk van de kleur vallen ze niet op. Op mijn vorige Cee'd ook strips laten plaatsen en geen enkel probleem ermee gehad. Blijft toch vreemd dat ze niet standaard zijn. Zeker in deze tijd waar de parkeerplaatsen krap en schaars zijn Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 Hallo allemaal Ik heb nu de tweede versie van de stootstrips op mijn Venga zitten. (Bij de eerste versie konden de deuren niet gezamelijk open worden gemaakt als de achterdeuren als eerst in zijn geheel open stonde) Netjes opgelost door Kia maar wel erg slordig om dit zo te leveren. Je kunt er over twisten mooi of lelijk. Ik vind ze gewoon nuttig en dus zinvol. Ze zitten precies in de bolling van de deur en zeker afhankelijk van de kleur vallen ze niet op. Op mijn vorige Cee'd ook strips laten plaatsen en geen enkel probleem ermee gehad. Blijft toch vreemd dat ze niet standaard zijn. Zeker in deze tijd waar de parkeerplaatsen krap en schaars zijn En dat ben ik 100% met je eens. Het is werkelijk van de gekke wat KIA durft te vragen voor een paar stootstripjes om nog maar te zwijgen van sierstrips en veel andere accessoires die bij heel veel merken gewoon standaard zijn. Als je het allemaal bij elkaar optelt (als je tenminste een beetje "aangeklede" auto wilt) blijkt Kia helemaal niet zo goedkoop (meer) te zijn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 je kan het nu ook in de kleur van de auto krijgen wel duur, maar misschien wel een optie http://www.kia.nl/Modellen/Kia-Venga/Accessories/ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiaVenga12 Posted December 29, 2010 Author Share Posted December 29, 2010 Misschien zijn die krengen niet zo spuuglelijk... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 En toch wil ik ze niet, kijk die prijs 300+ euro Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smart Posted December 29, 2010 Share Posted December 29, 2010 Kijk anders ook eens hier (link) voordat de discussie over de stootlijsten voor de Venga opnieuw begint......http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=44237&postcount=4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts