Jump to content

Nieuwe accesoires

KiaVenga12

Recommended Posts

Die zijn er al een tijdje hoor. Vreselijk duur, en volgens mij op die plek volledig overbodig

Deze zijn toch wel nieuw hoor. Die oude was iets anders gemodelleerd maar vrijwel identiek. Maar jij hebt gelijk, absoluut overbodige plek heren ontwerpers!

Welke vinden jullie nu lelijk en niet ter zake doende?

Allebei?

die krengen die onderop zitten zijn spug lelijk

Die andere zijn uit beschermend oogpunt veel beter, ik heb er ook wel een aan gedacht om te kopen.

Maar zonder is het mooiste, maar dan heb je minder bescherming.

Vooral als ik tussen andere auto's sta ingeparkeerd denk ik er wel eens aan om het aan te schaffen.

Maar waarom zijn KIA accessoires zo duur, moet daar de winst vandaan komen?

iemand heeft hier een avatar met die bescherm strips erop

Als het goed is, kun je mijn plaatje met stootstrips in dit topic zien en staat gewoon op de site van Kia NL.

Hoi Smart

daar heb je helemaal gelijk in, en was niet helemaal duidelijk

ik kan het 123 niet meer vinden wie het heeft, misschien kan diegene even zijn gebruikers ervaring geven

Hallo allemaal

Ik heb nu de tweede versie van de stootstrips op mijn Venga zitten. (Bij de eerste versie konden de deuren niet gezamelijk open worden gemaakt als de achterdeuren als eerst in zijn geheel open stonde) Netjes opgelost door Kia maar wel erg slordig om dit zo te leveren. Je kunt er over twisten mooi of lelijk. Ik vind ze gewoon nuttig en dus zinvol. Ze zitten precies in de bolling van de deur en zeker afhankelijk van de kleur vallen ze niet op. Op mijn vorige Cee'd ook strips laten plaatsen en geen enkel probleem ermee gehad. Blijft toch vreemd dat ze niet standaard zijn. Zeker in deze tijd waar de parkeerplaatsen krap en schaars zijn

Hallo allemaal

Ik heb nu de tweede versie van de stootstrips op mijn Venga zitten. (Bij de eerste versie konden de deuren niet gezamelijk open worden gemaakt als de achterdeuren als eerst in zijn geheel open stonde) Netjes opgelost door Kia maar wel erg slordig om dit zo te leveren. Je kunt er over twisten mooi of lelijk. Ik vind ze gewoon nuttig en dus zinvol. Ze zitten precies in de bolling van de deur en zeker afhankelijk van de kleur vallen ze niet op. Op mijn vorige Cee'd ook strips laten plaatsen en geen enkel probleem ermee gehad. Blijft toch vreemd dat ze niet standaard zijn. Zeker in deze tijd waar de parkeerplaatsen krap en schaars zijn

En dat ben ik 100% met je eens. Het is werkelijk van de gekke wat KIA durft te vragen voor een paar stootstripjes om nog maar te zwijgen van sierstrips en veel andere accessoires die bij heel veel merken gewoon standaard zijn. Als je het allemaal bij elkaar optelt (als je tenminste een beetje "aangeklede" auto wilt) blijkt Kia helemaal niet zo goedkoop (meer) te zijn.