kia picanto men Posted October 25, 2006 Posted October 25, 2006 als het hier lang duurt om een andwoord te krijgen vraag ze dan op de volgende link altijd binnen een paar uur anwoord http://www.kia-forums.com/kia-picanto-forum/ altijd snel andwoord op je vragen Quote
Rio-man Posted October 25, 2006 Posted October 25, 2006 Ga je nou leden van hier weg zitten lokken Quote
kia picanto men Posted October 25, 2006 Author Posted October 25, 2006 nee hoor ik lok niemand dit is toch een forum ik help mensen alleen op deze manier help ik gewoon naar mijn idee groetjes picanto men Quote
sjoerdjuh85 Posted October 25, 2006 Posted October 25, 2006 kia picanto men, je kunt dit ook normaal brengen dat er een ander forum is. Als je dit forum niet bevalt (lezend door al je opmerkingen en commetaar) ga je toch op het andere forum je vragen stellen/commetaar leveren. een forum moet leuk en leerzaam zijn en je moet dit gezamenlijk doen. groeten Sjoerd Quote
Tazteam Posted October 26, 2006 Posted October 26, 2006 Dit soort fora zijn bij mij al heel lang bekend, ik kan zo een lijstje posten van ca 21 fora alleen van de Pica. Alleen moet je wel diverse talen machtig zijn. Dat is ook de reden dat ik zoveel diverse accesoires en rare dingen van de Pica weet, lang leven het internet Maar het is voor de Nederlanders en Belgen toch wel fijn dat ze in hun eigen taal iets kunnen reageren, daarom dit forum. En over de snelheid van antwoorden hebben we het al gehad, ik vind 34 minuten compleet met foto's snel zat ............................lijkt mij. Veel vragen over de Pica kan ik zo beantwoorden omdat ik onze Pica al vele malen uit elkaar heb gehaald. Veel documentatie heb ik tot mijn beschikking, maar helaas heb ik nu even iets te weinig tijd om om op sommige dingen dieper in te gaan, dit ivm andere werkzaamheden, Maar terug komend op de link:Plaats een link van een bepaald forum, daar kan iedereen zijn voordeel mee doen, maar laat het cynisme een beetje achterwege. Philip Quote
Recommended Posts