Jorus Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Zwarte Venga 1.6 diesel. 7250 km op de teller. Fijne auto. Vandaag naar de wasstraat. Linkervoorraam ging niet open. Is lastig met betalen. Achterwisserarm is door een van de borstel finaal afgebroken. Bruut. Wisserarm komt terug van de ANAC (wasstraat) via de schaderegeling. Linkervoorraam waarschijnlijk een kapotte elektromotor. Volgende week afspraak met de dealer voor reparatie of vervangen. Wordt vervolgd. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Vandaag naar de wasstraat. Hallo Jorus, Wat een vervelende gebeurtenis! Dit is dus precies waarom ik tegen wasstraten ben, en vooral met borstels, bah! KRASSTRAAT! Neem even de tijd (ook al is het maar 20 minuten) om de auto zonder borstels te wassen of zoek een wasstraat zonder borstels. Gelukkig wordt het e.a. gerepareerd! Elektrische raam wordt op garantie vervangen, maar is wel vervelend! Sterkte! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted December 30, 2010 Share Posted December 30, 2010 Achterwisserarm is door een van de borstel finaal afgebroken. Bruut. Wisserarm komt terug van de ANAC (wasstraat) via de schaderegeling. Heb je geen verdere schade door de afbroken wisserarm? ik kan me zo voorstellen dat hij langs je lak naar beneden is verdwenen namelijk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts