Smart Geplaatst 2 Januari, 2011 Geplaatst 2 Januari, 2011 Vanuit het wijze Oosten allemaal een goed, plezierig, mooi, fantastisch, perfect, prachtig, maaaaaar vooral gezond 2011 toegewenst! Quote
Micle Geplaatst 2 Januari, 2011 Geplaatst 2 Januari, 2011 Dank je Smart, alleen zal het voor mij niet opgaan. Ben al 7 jaar ongeneselijk ziek hahahahahah. Snap heel goed wat je bedoelt en wens jou natuurlijk het zelfde toe. Quote
Smart Geplaatst 2 Januari, 2011 Geplaatst 2 Januari, 2011 Wel vervelend, maar ik probeer het luchtig te houden.......! Het is een autoforum..... Quote
Venga1 Geplaatst 2 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 2 Januari, 2011 Ben al 7 jaar ongeneselijk ziek hahahahahah. . Ik hoop voor je dat het niet al te erg is, ik zou er niet vrolijk van worden ( reagerend op hahahahah) Quote
Micle Geplaatst 2 Januari, 2011 Geplaatst 2 Januari, 2011 (aangepast) Heb 7 jaar geleden reumato 2 Januari, 2011 aangepast door Micle Quote
Xling Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 Ook ik wens iedereen de beste wensen voor 2011 met vooral veel goede gezondheid. En natuurlijk ook een schade vrij jaar. Heb zelf ervaren dat je zelfs op de laatste dag van het jaar nog schade kan rijden. Heel de maand december zonder problemen elke dag Roosendaal, voor mij toch 120 km enkel, gereden en dan op de laatste dag bij het lullig achteruit parkeren tegen iemand aan die ook op dat moment zijn auto uit een parkeervak wilde zetten. Toch een hele zijkant beschadigd inclusief velg. Hoe is het mogelijk zou je zeggen met 2 grote joekels van spiegels en zelfs een achteruitkijk camera Maar ja dit jaar beter. Quote
Smart Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 @Xling Geen goed einde van het oude jaar, maar mogelijk een nieuwe frisse start in het nieuwe jaar! Gelukkig geen persoonlijke schade, alhoewel elke opgelopen schade niet leuk is. Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.