KiaVenga12 Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Ik vind de pedalen, van rubber, wel behoorlijk glad kunnen zijn, zeker met dit weer, maar ook bij regen. Heeft iemand ervaring met vervangende pedalen? Ik denk bijv aan metalen pedalen voorzien van gaten met een iets scherpe opstaande rand. Zoals je op trappen in de industriele complexen en op brandtrappen ziet, als je begrijpt wat ik bedoel. En als je weet waar die te koop zijn is het helemaal fijn... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted January 2, 2011 Share Posted January 2, 2011 Zijn deze niet goed dan? Een KIA accessoire Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KiaVenga12 Posted January 2, 2011 Author Share Posted January 2, 2011 Daar ga ik eens naar informeren, of die niet zo glad zijn... Dank. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
scorpioshuma Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Er zijn genoeg aftermarket modellen te krijgen. Kijk eens bij de automaterialenzaken, zoals: Autosam, Halfords, ATU, etc etc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Remko .me Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Ik vind de pedalen eigenlijk helemaal niet zo glad. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Venga1 Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Ik vind de pedalen eigenlijk helemaal niet zo glad. Ik ook niet Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angelique Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Er zijn genoeg aftermarket modellen te krijgen.Kijk eens bij de automaterialenzaken, zoals: Autosam, Halfords, ATU, etc etc Maar nooit een automatenmodelletje Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Davidsgulden Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 andere schoenen is ook nog een optie...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jantje.2 Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Maar nooit een automatenmodelletje Moet je maar leren schakelen schat andere schoenen is ook nog een optie...... Schoenen met spikes? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Angelique Posted January 3, 2011 Share Posted January 3, 2011 Moet je maar leren schakelen schat Zoek je mot...Jannepannetje... een automaat is luxe hoor, geen ermoeh Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jos16 Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Maar nooit een automatenmodelletje Autostyle verkoopt ze ook voor automaten. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ger.w. Posted January 10, 2011 Share Posted January 10, 2011 Autostyle verkoopt ze ook voor automaten. Maar niet voor dat automaatje van Angelique Toch maar Anti glij-ijzers Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts