menno99 Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 Ik heb sinds gisteren een probleem met de cruise control van mijn sorento uit 2008. De zijschakelaar werkt niet meer (aan / uit) maar als ik op de drie knoppen op het stuur druk dan gaat het cruise control lampje op het dashboard branden en als ik een van deze weer indruk dan schakelt deze zich weer uit. Verder doet hij niks zoals acceleren en de cruisecontrol inschakelen. Heeft iemand hier ervaring mee en evt een oplossing? Ik heb nog tot 1 april bovag garantie op de kia, valt dit hieronder of zal dat een tevergeefse poging worden? Quote
masimo Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 Duidelijk iets mis. Dus terug naar de verkoper. Zoals je zegt, je hebt nog garantie. Quote
Ton054 Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 Ik kwam dit toevallig tegen op de website "Problemcar.nl" opnieuw inleren. De aan en uit knop (van de cruise control) indrukken,vasthouden en dan op kontakt zetten,5a6 seconden vasthouden en dan loslaten en cruise control is vaak weer ok. Quote
masimo Geplaatst 3 Januari, 2011 Geplaatst 3 Januari, 2011 Is het proberen waard. Let wel even op. Het problemcar bericht gaat over een 2005 Sorento, met de cc aan/uit knop links op het dashboard. De modellen vanaf 2007 ("facelift"), hebben de cc aan/uit knop rechts aan het stuur. Quote
menno99 Geplaatst 4 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 4 Januari, 2011 Het is gelukt. Hij werkt weer! Reset gedaan. Bedankt voor de hulp! Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.