Ga naar inhoud
Onderdelenshop24.com

Aanbevolen Berichten

Geplaatst

Hallo allemmaal, beste wensen voor 2011. Is er een KIA Club lid die ervaring heeft met onderdelen bestellen? Bij mijn sportage 2.7 automaat uit 2006 bevind zich tussen de voorstoelen een opbergvak met tussenplaat en deksel. Het deksel is in de hoogte verstelbaar en kan ook dienen als armsteun. De onderkant van het deksel is bij mij gebroken, al diverse keren gelijmt maar eigenlijk aan vervanging toe. Bij de dealer kan ik het gehele deksel bestellen dus boven- en onderkant en moet dan

Geplaatst

Ik vrees dat buiten de "slopers mogelijkheden" dit soort onderdelen uitsluitend bij de dealer te vinden zijn. Lijkt mij weinig lucratief dit soort onderdelen te gaan aanbieden. Kijk eens naar dit draadje: http://www.kiaclub.nl/showpost.php?p=23653&postcount=3

P.S. Geen contact opnemen met Brouwer. Dit gewaardeerde lid is vorig jaar mei verongelukt en overleden

Geplaatst

Via marktplaats bij overstockmarket een complete kia sportage 2, verstelbare armsteum kunnen krijgen in doos voor € 20,00

Snel gemonteerd en weer helemaal blij.

Geplaatst
Ik zal dit topic sluiten omdat de vraag beantwoord is.

Zou graag even een linkje hebben van die overstockmarket, of is het dat clubje in Hardinxveld/Giessendam ?

Kan de website niet vinden. Iemand de link ??

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe Aanmaken...