bowie97 Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 Vandaag uit China binnen gekomen. De Mini Sportage SL Kosten Quote
bigwade Posted January 6, 2011 Posted January 6, 2011 Leuk man! Sinterklaas en de kerstman zijn al geweest en er liggen andere prioriteiten, maar anders......... Quote
bowie97 Posted January 9, 2011 Author Posted January 9, 2011 (edited) Nog een paar foto's Edited January 9, 2011 by bowie97 Quote
bigwade Posted January 9, 2011 Posted January 9, 2011 Ik vind em 'errug' leuk, jammer alleen van de dakrails, voor de rest is hij erg mooi in verhouding.. Quote
bowie97 Posted January 9, 2011 Author Posted January 9, 2011 Ik vind em 'errug' leuk,jammer alleen van de dakrails, voor de rest is hij erg mooi in verhouding.. Potjankoffie was me nog niet een opgevallen, inderdaad is een minpuntje. Kijken of we daar iets aan kunnen doen. Quote
KiaVenga12 Posted January 9, 2011 Posted January 9, 2011 En ik maar denken dat het een aanbieding van een opvouwbare garage was... Quote
Marcobaantjer Posted January 19, 2011 Posted January 19, 2011 Na 10 dagen is deze miniatuur aangekomen. Zeer knappe uitvoering. Heb laattijdig gezien dat ook Sand Track voorradig was. Een aanrader voor liefhebbers. De dakrails zijn inderdaad een ietsje anders. Ongeveer 120 dollar. Ontvangen als "Gift" Marco Quote
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.