bowie97 Geplaatst 6 Januari, 2011 Geplaatst 6 Januari, 2011 Vandaag uit China binnen gekomen. De Mini Sportage SL Kosten Quote
bigwade Geplaatst 6 Januari, 2011 Geplaatst 6 Januari, 2011 Leuk man! Sinterklaas en de kerstman zijn al geweest en er liggen andere prioriteiten, maar anders......... Quote
bowie97 Geplaatst 9 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2011 (aangepast) Nog een paar foto's 9 Januari, 2011 aangepast door bowie97 Quote
bigwade Geplaatst 9 Januari, 2011 Geplaatst 9 Januari, 2011 Ik vind em 'errug' leuk, jammer alleen van de dakrails, voor de rest is hij erg mooi in verhouding.. Quote
bowie97 Geplaatst 9 Januari, 2011 Topic Starter Geplaatst 9 Januari, 2011 Ik vind em 'errug' leuk,jammer alleen van de dakrails, voor de rest is hij erg mooi in verhouding.. Potjankoffie was me nog niet een opgevallen, inderdaad is een minpuntje. Kijken of we daar iets aan kunnen doen. Quote
KiaVenga12 Geplaatst 9 Januari, 2011 Geplaatst 9 Januari, 2011 En ik maar denken dat het een aanbieding van een opvouwbare garage was... Quote
Marcobaantjer Geplaatst 19 Januari, 2011 Geplaatst 19 Januari, 2011 Na 10 dagen is deze miniatuur aangekomen. Zeer knappe uitvoering. Heb laattijdig gezien dat ook Sand Track voorradig was. Een aanrader voor liefhebbers. De dakrails zijn inderdaad een ietsje anders. Ongeveer 120 dollar. Ontvangen als "Gift" Marco Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.