Djake Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 Eergisteren mijn wagen even voor de deur geparkeerd. Toen ik 1 1/2 uur later wilde wegrijden opgemerkt dat ze tegen mijn linkervoorzijde hadden gereden ( waarschijnlijk te kort afgedraaid bij het parkeren). Resultaat: niemand heeft iets gezien of gehoord, beschadiging van de verf tot op het metaal. Kostenraming : plaatselijk bijspuiten + 1 dag wagen kwijt (+/-350 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Micle Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 (edited) Het is zeer triest idd dat mensen dit kunnen doen. Bij mij in de straat is er gewoon de hele hoek van mijn bumber eraf gereden een aantal jaar geleden en ook hier niemand iets gezien. Edited January 9, 2011 by Micle Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alex VB Posted January 8, 2011 Share Posted January 8, 2011 Waarom heb je zo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts