der Rudi Geplaatst 8 Februari, 2011 Geplaatst 8 Februari, 2011 Net zoals LP's (jawel!) altijd beter hebben geklonken dan CD's. Ik vond dat stof en die tikjes, zelfs in nieuwe LP's, ook altijd zo prachtig klinken door de muziek heen ; en dan het begin van elke plaat, ruis ruis, kraakjes, ruis, kraakjes ............. Maar goed, ieder zijn keuze, geen probleem hoor. Ik schrijf dit met een glimlach hoor, is niet hatelijk bedoeld. Quote
Smart Geplaatst 11 Februari, 2011 Geplaatst 11 Februari, 2011 (aangepast) Heb jij een "absoluut gehoor" ?Uit diverse testen is gebleken dat bij MP3 alles boven de 192, of vooruit 256 kbps, niet meer te onderscheiden is van een CD. En zeker niet in een auto. Ik merk wel degelijk verschil tussen een CD en een MP3, ondanks de hogere bitrate. Ik merk het aan de spreiding van het geluid. Ik schrijf dit met een glimlach hoor, is niet hatelijk bedoeld. Zo lees ik het ook niet hoor! Ik schrijf het ook met een knipoog! 13 Februari, 2011 aangepast door Smart Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.