ernst Posted November 16, 2006 Posted November 16, 2006 wie kan mij vertellen hoe je de lampen van de koplampen moet vervangen als ze stuk zijn[ kan in de garage maar kan je het zelf ook] Quote
Karin Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Ik heb dat ooit bij de dealer gevraagd, hun antwoord: koplampen aan de bovenkant losmaken, naar voren kantelen en dan moet het (n?t) kunnen. Ik heb het zelf nog niet hoeven proberen. Succes! Quote
Rio-man Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Tazteam heeft in zijn dagboek er volgensmij wel wat over staan. Quote
Tazteam Posted November 17, 2006 Posted November 17, 2006 Er zijn verschillende mogelijkheden: * Als je kleine handen hebt, is het mogelijk om de koplampen op zijn plaats te laten zitten en de lampen te wisselen, maar pas op, je handen haal je langs alle kanten open. * Het meest gemakkelijke is om de unit te verwijderen, kost iets meer tijd, maar je kan er met gemak bij. Hoe te handelen: De schroeven uit de unit halen, 2 stuks. De voorzijde van de auto gedeeltelijk loshalen, 4 punten BOVEN de gril IN het spatbord 3 parkers losdraaien EN 1 parker welke het spatbord en bumper nog vasthoudt TUSSEN binnen en buitenspatbord. Als alles los is, kan je bumper (gehele voorzijde) iets naar voren trekken waardoor de unit "vrijkomt" te liggen. DAn moet je stevig maar voorzichtig de unit naar VOREN trekken, en dan heb je de ruimte om de lamp te vervangen. Deze werkwijze wordt ook gehanteerd in de garage!!!! Nodig: Sleutel 8 en 10, kruiskopschroevendraaier, en een beetje lef. TIP: zorg wel dat de rubbers aan de achterzijde van de UNIT weer JUIST op hun plaats komen te zitten, anders heb je de kans om een zwembadje in de koplamp te krijgen en kan het hele verhaal van voren af weer herhaalt worden. Succes Philip Quote
Recommended Posts