smetjesmee Geplaatst 23 Maart, 2011 Geplaatst 23 Maart, 2011 Heb het nog een paar dagen afgekeken, 100 km met koplamp aan, hele dag in het zonnetje gezet. Geen resultaat, er blijven gewoon een hoop druppels zichtbaar en nu en dan weer de hele koplamp beslagen. (Beide kanten) Morgen maar eens terug naar de dealer. Verder is het een fantastische auto! En...? Al nieuws van bij de dealer? Ik hoop voor jou dat ie ze kosteloos vervangt. Ik had het een 3-tal jaar geleden bij mijn Avensis ook. Ze werden zonder problemen vervangen want het was een gekend probleem bij Toyota. Quote
Pino_1974 Geplaatst 29 Maart, 2011 Geplaatst 29 Maart, 2011 En...? Al nieuws van bij de dealer? Ik hoop voor jou dat ie ze kosteloos vervangt. Ik had het een 3-tal jaar geleden bij mijn Avensis ook. Ze werden zonder problemen vervangen want het was een gekend probleem bij Toyota. Beetje late reactie, maar ze worden volgende week kosteloos vervangen. Ze blijven gewoon vochtig van de binnenkant. Condens/druppels waren op gegeven moment bijna verdwenen, rij ik 's-avonds een blokje om, weer een hoop condens wat zich vervolgens omzet in druppels. Het lijkt er op dat de koplampen na te hebben gebrandt, vochtige lucht in de unit zuigen wat er vervolgens weer moeilijk uit gaat. Quote
smetjesmee Geplaatst 30 Maart, 2011 Geplaatst 30 Maart, 2011 Beetje late reactie, maar ze worden volgende week kosteloos vervangen. Ze blijven gewoon vochtig van de binnenkant. Condens/druppels waren op gegeven moment bijna verdwenen, rij ik 's-avonds een blokje om, weer een hoop condens wat zich vervolgens omzet in druppels. Het lijkt er op dat de koplampen na te hebben gebrandt, vochtige lucht in de unit zuigen wat er vervolgens weer moeilijk uit gaat. Goed voor jou en 10 op 10 voor Kia, niet voor de slechte koplampen, maar voor wat het vervangen in garantie betreft. Quote
Kofferbak Geplaatst 8 December, 2011 Geplaatst 8 December, 2011 Vandaag ook condens in beide koplampen geconstateerd, dit na een korte rit en nadat de koplampen alweer een kwartiertje uitstonden. Het was aan beide zijden niet veel, het zat aan weerszijden een beetje aan de voorkant. Zal eea in de gaten houden, 7 jaar garantie, daar zullen dit soort fratsen dan ook wel onder vallen toch? Zolang je reflectoren niet dof worden is er in weze niets aan de hand, als je relectoren gaan oxideren, dan kan je auto er bij de APK op worden afgekeurd, nu nog even niet bang, maar houd het wel in de gaten :!: Quote
KVM Geplaatst 10 December, 2011 Geplaatst 10 December, 2011 ik had dit ook de eerste 2 weken dat ik de wagen had, nu is het volledig verdwenen. Quote
marc2041 Geplaatst 13 Januari, 2012 Geplaatst 13 Januari, 2012 Ik heb het zelfde probleem gehad met mijn linkerachterlicht. Ben terug gegaan naar de dealer en die vertelde mij dat ik eerst maar eens twee weken met mijn verlichting aan moest gaan rijden want het kon geen kwaad aangezien alles van kunststof was.Hem verteld dat het binnenwerk waar de lamp zelf in zat niet geen kunsstof was want anders kan je geen contact maken.De dealer verteld dat ik altijd met de verlichting aan rij maar ik moest toch twee weken wachten. Na twee weken kreeg ik in eerste instantie geen nieuw achterlicht van de dealer want ik had garantie van Kia Nederland en niet van de dealer (volgens de dealer) ! Na een hoop discussie eindelijk toch mijn nieuwe achterlicht gekregen . Ik heb al vaker ervaren dat het personeel bij een dealer ineens veel minder hard gaan lopen voor je op het moment dat je de auto gekocht hebt. Quote
toy Geplaatst 16 Januari, 2012 Geplaatst 16 Januari, 2012 Vandaag mijn Sportage geleverd gekregen. Een dikke 100 km in de regen gereden en nu zijn de koplamp units van binnen beslagen. Dat moet toch absoluut niet kunnen en mogen?! Wie heeft nog meer deze ervaring? En wat is er aan gedaan door de dealer / KIA NL? P.s. Overigens een prachtige auto. Alleen het sturen is niet 100%. Dus hoop nog op een verbetering van de aangekondigde software update. Hallo danny, Ik heb ook een nieuwe kia exclusive en heb inderdaad ook deze situatie gekend. Geen probleem klacht gaan vanzelf weg en heb het ook nooit weer mogen zien. jw Quote
bigwade Geplaatst 16 Januari, 2012 Geplaatst 16 Januari, 2012 toy wat is je punt ? Ik zie alleen een quote Quote
Aanbevolen Berichten
Doe mee aan dit gesprek
Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.