Cootje Posted January 27, 2011 Share Posted January 27, 2011 Hallo Kia leden En ja hoor daar is ie dan Vandaag mijn Kia Ceed SW1.6 benzine Piston Grey opgehaald Ik had een Machine Silver besteld maar er is iets fout gegaan maar ik vind deze kleur ook erg mooi En wat schetst mijn verbazing ik heb het model 2011 gekregen Dat is dus met een 6-bak, achteruitrij-camera en ISG systeem extra Dus het lange wachten heeft toch nog tot een goed doel geleid Het sportpakket is erg fraai en ik zal van het weekend foto's maken en dan bij mijn profiel plaatsen. De auto rijd erg prettig en is behoorlijk stil (proefrit was een 1.4 benzine) Grt Cootje:grin: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
smetjesmee Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 'k had gisteren al gereageerd maar dat stukje is samen met de rest van mijn typwerk van gisteren verdwenen met de noorderzon. Hopelijk heb je niets bij hoeven te betalen voor die extra opties gezien de verkeerde kleur geleverd werd. Dat is toch een misser van formaat. Gelukkig bevalt de andere kleur je ook. Veel rijplezier Grtz, Kurt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nookiemar Posted February 1, 2011 Share Posted February 1, 2011 viel me ook al op alle nutige tips verdwenen,had wel server problemen gisteravand:-? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts